Sv: warbears

haha, jaa, men KLA dog när jag skickade pappret i ansiktet på nån bad guy, så nu var et inte lika roligt längre :p

Jag kommer till fjärde våningen, men sen går det inte bra. Hur ska man få ner snubbarna på taket?

:eek:
hur gjorde du? jag kommer inte längre för en björn kommer fram i hörnet och undrar nått om ett fönster.. sen måste jag klicka på restart :crazy:

Ja, men då ska du öppna fönstret på tredje våningen, skicka papperet under dörren och springa ner, då kommer boven att ramla genom fönstret. Sen är det bara att ta hissen upp.

Jag är helt förvirrad... :angel:

Hur ska man göra i början? Jag får upp glasögonenkillen till andra våningen och fixar två "bovar" på taket samt gör koden grön.

Kom vidare nu, men jag har fortfarande kvar gubben på marken...

Senast ändrad av en moderator:

Nu har jag lyckats rädda alla i gisslan och ser bankvalvet med alla pengarna, men hur kommer jag ner dit?:smirk:

Weii, jag tog en paus och nu klarade jag det äntligen!!:D

Min rank blev 1200 - rank B. Antar att A är det bästa, men jag hade problem på slutet. Är inget vidare på att köra motorcykel och skjuta samtidigt!!

Ni får fråga om ni undrar något.;)

Till dig som var fast på fjärde våningen - hur många gubbar har du där? Du får ner den ene med hjälp av den som klättrar i trädet och genom att slå ner skylten till höger.

Senast ändrad av en moderator:

Men hur får man datorn på fjärde våningen att fungera då? :confused:

Men hur får man datorn på fjärde våningen att fungera då? :confused:

Du måste ta upp en annan gubbe också, så slår han sönder låset till skåpet längst bort och då fungerar datorn.
Han kan klättra ut på utsidan av byggnaden genom ett fönster och sedan in igen vid hissen. (ett fönster längre bort) ;)

Asså jag kommer ingenstans. Du kan ju hoppa upp på den bilen, men du kan ju inet göra så mycket annat:crazy:

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 642
Senast: Gabby_Ossi
·
Relationer Hej! Jag skriver under nytt konto för att slippa bli igenkänd. Jag har varit tillsammans med samma man i närmare 30 år och har under...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
20 959
Senast: Tufs
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 381
Senast: Magiana
·
Träning Jag har en i år 6 årig unghäst. Köpte henne i maj för två år sedan. Då världens snällaste dock röhårig och sto. Hon var van att täckas...
Svar
16
· Visningar
3 078

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka