wagonette till shettis (bild)

Sv: wagonette till shettis (bild)

Jo jag vet. Jag har varit där och tittat på dem. de är kanonfina. Men jag vill ha med broms och kerfälg och det gick inte att ordna på de vagnarna.
Men de är klart mitt andra alternativ.
Hon får hem en ny modell snart också som påminner om den i tyskland men den väger bortåt 120 kg.

Har hittat samma vagn som den på jaboruder fast med ekerfälg. I holland givetvis och holländska kan jag inte alls....

Min sambo kan lite :) Kopiera texten eller länka till den :)

Halloj Fjunet!!
Måste bara tacka så jättemycket för hjälpen :bow::bow:
Igår var vi dock och hämtade en av fyrhjulsvagnarna hos Jäboruder :bump:
Den är jättefin. Ska modifiera skacklarna lite bara och se om det går att hitta snygga ekerfälgar med luftdäck på till den..
Ska se om jag kan ta en bild med Nelly förspänd så ni får se ekipaget sedan... :banana:

Så ny köpte en *inte alls avis:angel:*,
Skall ni sätta in bromsar på den då :o ? vill se en bild föresten! villken färg valde ni :) ?

Mvh
Eran Emma

Så ny köpte en *inte alls avis:angel:*,
Skall ni sätta in bromsar på den då :o ? vill se en bild föresten! villken färg valde ni :) ?

Mvh
Eran Emma

Vi tog en röd. Den är superfin lite rosa ton på den och i metallick :-)
Ja sambon lovad bygga broms på den... han är ganska händig (bilmek. ) så det löser han nog lätt.
Tänkte försöka ta bild på den bakom Nelly idag. Får se om jag hinner...

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag visste inte riktigt om tråden var mest lämplig på Hästvård eller här, men jag tänkte eftersom det mesta egentligen gäller hur jag...
2
Svar
22
· Visningar
5 998
Hästvård Tänkte höra med er som har mer erfarenhet av ledproblem än jag, vad ni tror om framtidsutsikterna för den här hästen...
2
Svar
38
· Visningar
7 372
Senast: Ingela_S
·
S
Körning Hejsan Jag äger en shettis sedan 5 år tillbaks. Jag är helt såld i körning och lärt min ponny allt själv då han inte var inkörd när jag...
Svar
2
· Visningar
2 100
Senast: Gatsby
·
F
Körning Nu får ni hjälpa Fjunet att fnula på detta. Har blivit erbjuden en minishettis i nästan samma ålder och färg som den jag har nu...
Svar
9
· Visningar
1 130
Senast: Asa_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka