Vi har haft lite paus i ridningen ett tag för det har bara varit fokus på körningen då vi gjorde vår debut tillsammans på tävlingsbanorna i slutet av september. Det var även vi som var arrangörer så jag har knappt haft tid att träna för det har varit så mycket jobb och när vi tränat har jag varit tvungen att fokusera på körningen. Men nu har vi kommit igång igen och hon är ju så kul att rida. Älskar min lilla ponny
Vi har ganska mycket att träna på än när det kommer till att bli tuff för hon tycker att det är läskigt att gå själv hemma. När vi far iväg på träning och på tävlingen så är så jätteduktig och tuffar till sig men på hemmaplan tycker hon saker är döläskigt! Går jag med henne så följer hon mig vart som helst men tömkör jag eller rider jag så blir hon osäker och kan slå i bromsen. Men det blir bättre hela tiden.
Oxå bjuder jag på två från tävlingen :-D
Vi har ganska mycket att träna på än när det kommer till att bli tuff för hon tycker att det är läskigt att gå själv hemma. När vi far iväg på träning och på tävlingen så är så jätteduktig och tuffar till sig men på hemmaplan tycker hon saker är döläskigt! Går jag med henne så följer hon mig vart som helst men tömkör jag eller rider jag så blir hon osäker och kan slå i bromsen. Men det blir bättre hela tiden.
Oxå bjuder jag på två från tävlingen :-D