@Alexandra_W grattis till köpet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Alexandra_W grattis till köpet
Är lite nyfiken på er andra, hur gamla är ni, hur långa och vad väger ni (det måste ni givetvis inte skriva). Jag är 23, 160 cm lång och väger 56 kg. Berätta gärna om era hästar, vad ni gör, varför ni rider ponny och vilka reaktioner osv ni stöter på. Berätta så mycket ni orkar - jag är nyfiken. Lägg gärna in en bild!
Hon blev bedömd som "grövre typ" på premieringen vilket jag fortfarande finner lustigt eftersom det inte är en ridponny utan en connemara. På plus-sidan så får hennes benställning numer 8 och inte sju, så då har vi lyckats fixa till så mycket det nu går Det var ingen katastrof förr heller.
Men men. Nästa år hoppas jag kunna rapportera från Kvalitets. Även om jag INTE tänker rida då. Det får inridaren göra.
Storm är bara 1-2 cm högre bak än i manken, så hon är snarare jämnare än de flesta ungponnyer.@Springsteen
Om man kollar på hur mkt överbyggd hon är idag så kommer hon LÄTT bli en D-ponny.
Så tror inte du behöver oroa dig alls.
Du ser ju inte stor ut barbacka så med sadel kommer du se pluttliten ut på henne.
Så här ser jag ut på Jorunn som bara är typ 134-135 cm och jag hela 175 cm lång med 170 cm långa ben typ haha
Tycker inte jag ser oförskämt lång ut på henne faktiskt här är mina ben gott som spikraka.
tyckte hon var rätt mkt högre bak på en bild du har lagt upp. men hon rä 2 år bara och växer upp till 6 år så det är mååååånga år. Jorunn växte massor våren som 4 år=). nu till våren kommer nog storm växa massor.Storm är bara 1-2 cm högre bak än i manken, så hon är snarare jämnare än de flesta ungponnyer.
Men det går nog bra. Jag är inte så tung och jag siktar på att hålla mig där jag är alt slimma till mig lite till.