Volymen spökar..

F

Farouk

Vad kan vara fel om ljudet i datorn (rättaresagt i Winampen) höjer/sänker sig självt lite titt som tätt? Virus? :confused:
Det är andra datorn jag haft som jag fått det här problemet med :crazy: Väldigt irriterande..

Tacksam för all hjälp!

Sv: Volymen spökar..

Det är lite blandat. Ibland är den "normal" och ibland inte. Den har börjat spöka på låtar som varit normala innan också :crazy:

Pröva att uppdatera din ljud drivrutiner och uppdatera även winamp om möjligt. Pröva sedan att spela samma låtar, med en bra ljudkvalitet, och se om du märker någon skillnad

Det är lite blandat. Ibland är den "normal" och ibland inte. Den har börjat spöka på låtar som varit normala innan också :crazy:

Möjligtvis inte du som scrollar med hjulet på musen, medan du lyssnar.:angel:

haha nejdu, riktigt så illa är det faktiskt inte ;) :D

Liknande trådar

Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
16 153
  • Låst
Kropp & Själ Tänkte att jag börjar med att dra lite snabb bakgrundsfakta för att göra dagens situation tydligare: Är rent allmänt väldigt smärttålig...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
23 007
Senast: LenaH
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
26 378
Senast: Amk
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 908
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv
  • Hingstvalsfunderingar 2025