Vitfodrad träns

Centaur

Trådstartare
Är det någon som vet var jag kan hitta ett Brunt träns med vitt foder och bred nosgrimma?
Även kandar kan funka... Ska vara brunt/mörkbrunt. Hittar verkligen inget, bara en massa svarta... :p

Sv: Vitfodrad träns

Jacson har ett fint träns (finns som kandar också) som är brunt med vitt foder och bred nosgrimma. Har både ett svart och ett brun kandar av det märket och kvalitén har varit utmärkt.

Återförsäljare går kanske att söka på.

Men hur är egt färgen? Dom bruna jacson-träns jag sett i affär har haft så ful färg.. :crazy:
Visa gärna bild på ditt om du har!

Såg ett jättefint på mässan som jag var på god väg att köpa. Minns inte märket just nu men ska försöka klura ut det.

Jag såg härmodan att Lyckås hade några. De hade några i olika prisklasser, men det för 695:- såg helt ok ut, med tygelhakar också :D Fanns massa färger att välja mellan.

http://www.lyckasridsport.se/

Dom kollade jag på i GBG faktisk. Men varför är det vitt i nackstycket? Tycker inte det var så snyggt... Synd för det var väldigt fint annars..

Jag gillar inte Jacsons träns, tycker att kvalitén är usel, även för det låga priset. Dessutom blir det lätt sprickor i ytan och färgen ser nästan plastig ut. O när vi ändå håller på å kritiserar kan jag berätta att spännena är klumpiga. Nä, satsa på nåt annat:)

/Sanna

Det var jättefint. Men dom verkar inte finnas kvar, kollade i deras monter på mässan och fanns bara en massa fula hoppe-träns... :p

viken prisgrupp ligger du i....
jag älskar ju OS... men Döbert e ju åxå fint...
sen är ju Jacson fint för ett super pris... kolla på lillhästen i stavs hemsida... (super priser)

Synd jag gillar mitt. Fast iof köpte jag mitt av en kompis. Tränset hade legat i en gammal skrubb i nått år innan jag hittade det o fick det för 100 kr :) Det var aldrig ens använt innan :)

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
595
Senast: Mli
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 510
Senast: Mia_R
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 182
Senast: Lillefrun
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 442
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?