Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det något man får avdrag för på utställning?
Är det något man får avdrag för på utställning?
Pratat med en mopsdomare som sa de spelar ingen roll.. Det finns Champions me vita klor
Enligt uppfödaren har hon haft tidigare kullar med vitt på tassar och det har försvunnit när valparna växt
Ingen aning, då jag inte är intresserad av utställning själv. Jag sa faktiskt till uppfödaren att jag kan ta den som det är "fel" på, eftersom de andra valparna i kullen skulle gå mestadels till utställningsintresserat folk. Om hon valde efter det vet jag dock inte. Uppfödaren trodde dock att det gick att trimma bort. Jag har inte ens försökt, tycker det är lite charmigt och hon är döpt efter det och heter Tassa
Jag stod ju länge i valet och kvalet att välja din, eftersom hon ser bra ut för övrigt. Det vita tror jag skulle gå att trimma bort. Men klorna ska vara svarta. Utomhus hade det ju aldrig synts, men inomhus kanske det skulle synts mer.
Däremot är det inte ett diskvalificerande fel med lite vitt på vissa ställen, men inte önskvärt med för mycket