Visst gör det ont när knoppar brister

Att hugga händer av folk är med andra ord ett väldigt modernt straff med tanke på vilka begränsningar i it-samhället det innebär? Näsan är ju så himla jobbig att skriva med! :(
Ja faktiskt! Tills röstkontrollen sprids mer. Då blir det till att klippa av tungan också! :sneaky:

@Killaloe Jag har en fråga! Är fiskgjuse bra? Om jag säger "Ah, fiskgjuse!", gör jag det när min guldfisk dör eller när jag vinner på lotto?

Det beror på tonfall, kroppsspråk och situation! Jag använder fiskgjuse till allt!

T.ex "ska ni fiskgjusa er?" Kan ju vara positivt typ, att gifta sig, eller negativt, typ separera. Så det är aldrig fel, men alltid rätt, att använda Fiskgjuse!

På väg på matchen höll bilen framför mig på att skapa en ny olycka när denne gav sig på försöket att tvärnita på 100 väg eftersom det var blåljus på mötande sida... Och dessutom vinglade över båda filerna för att kunna se bättre, en del borde ta mig fan inte ha körkort!!

På väg på matchen höll bilen framför mig på att skapa en ny olycka när denne gav sig på försöket att tvärnita på 100 väg eftersom det var blåljus på mötande sida... Och dessutom vinglade över båda filerna för att kunna se bättre, en del borde ta mig fan inte ha körkort!!

Tyvärr är det ju sådana idioter som borde få retroaktiv abort som ser til att andra dör medans de går därifrån utan en skråma :rage:

Tyvärr är det ju sådana idioter som borde få retroaktiv abort som ser til att andra dör medans de går därifrån utan en skråma :rage:
Jag håller med dig! Sen körde jag om honom på motorvägen och då satt hen med mobilen mot ratten och kollade... Hen skulle väl kolla vad som hade hänt... Sånt får man kolla när man kommer fram och bilen står still! Tack ohc lov kom jag på i sista stund att det var stökigt på vägen hem igen så jag åkte av på en tidigare avfart precis innan köerna började och kunde istället runda och ta mig hem utan att behöva stå i kö! :up: BARNET var nöjd också eftersom de spelade oavgjort!

Nu har jag varit bortrest några dagar, och därmed varit utan internet. Jag mår pissdåligt idag, vilket jag är övertygad om beror på Bukeabstinens. Kan aldrig tänka mig att alkoholen från igår är inblandad i alla fall, det låter för långsökt.

Liknande trådar

Kropp & Själ Kära buke, listan kan göras lång om hur fel min verklighetsuppfattning är och hur jag skrivit trådar förut. Men nu har jag äntligen fått...
Svar
11
· Visningar
1 106
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 387
Senast: snajl
·
Gnägg Jag har en riktig ridsvacka. Det går kasst varje gång jag sitter upp och ska rida. Egentligen går det varken dåligt eller bra men det...
2
Svar
39
· Visningar
3 390
Senast: Twihard
·
Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 638
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar