Teckenspråk?
Kan inte.
min enda tröst är att jag kan äta ostbågar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Teckenspråk?
Kan inte.
min enda tröst är att jag kan äta ostbågar.
Nej inte hos mig heller
Det kunde vart värre. Händerna kunde trillat av - inge buke!!!Alltså min röst är väck. Ashes och det gör ont när jag pratar. Slutsats: Borde inte prata.
Förstår ni vilken katastrof det här är för mig?
Det kunde vart värre. Händerna kunde trillat av - inge buke!!!
Ja faktiskt! Tills röstkontrollen sprids mer. Då blir det till att klippa av tungan också!Att hugga händer av folk är med andra ord ett väldigt modernt straff med tanke på vilka begränsningar i it-samhället det innebär? Näsan är ju så himla jobbig att skriva med!
Ja faktiskt! Tills röstkontrollen sprids mer. Då blir det till att klippa av tungan också!
Och glass! Glass är jättebra för stackars onda halsar!
Det kunde vart värre. Händerna kunde trillat av - inge buke!!!
@Killaloe Jag har en fråga! Är fiskgjuse bra? Om jag säger "Ah, fiskgjuse!", gör jag det när min guldfisk dör eller när jag vinner på lotto?
Har ingen god glass hemma.
Jag vägrar gilla det här inlägget!
Pappas köpte god glass åt mig!
Alltså min röst är väck. Ashes och det gör ont när jag pratar. Slutsats: Borde inte prata.
Förstår ni vilken katastrof det här är för mig?
På väg på matchen höll bilen framför mig på att skapa en ny olycka när denne gav sig på försöket att tvärnita på 100 väg eftersom det var blåljus på mötande sida... Och dessutom vinglade över båda filerna för att kunna se bättre, en del borde ta mig fan inte ha körkort!!
Jag håller med dig! Sen körde jag om honom på motorvägen och då satt hen med mobilen mot ratten och kollade... Hen skulle väl kolla vad som hade hänt... Sånt får man kolla när man kommer fram och bilen står still! Tack ohc lov kom jag på i sista stund att det var stökigt på vägen hem igen så jag åkte av på en tidigare avfart precis innan köerna började och kunde istället runda och ta mig hem utan att behöva stå i kö! BARNET var nöjd också eftersom de spelade oavgjort!Tyvärr är det ju sådana idioter som borde få retroaktiv abort som ser til att andra dör medans de går därifrån utan en skråma