Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men @Mammas du är ju alltid viktig, de andra kommer jag bara ihåg lite då och då!
Ullo är ett tuffo! Har jobbat hela dagen och sen köpt garn, ifall jag blir däckad i nån sjuka igen.
Skulle jag?Naaaw!!
*host* det luktar efterhandskonstruktion *host*
Garn är fina grejer! Har man bara tillräckligt mycket garn så kan man gärna vara lite sjuk i någon trevlig liten sjukdom som inte stör så mycket!Ullo är ett tuffo! Har jobbat hela dagen och sen köpt garn, ifall jag blir däckad i nån sjuka igen.
Meh...Men @Mammas du är ju alltid viktig, de andra kommer jag bara ihåg lite då och då!
Åh, nu är mitt liv bra igen!
Åh, nu är mitt liv bra igen!
En mammas det är allt man behöver för att vara lycklig!Såklart allt känns bra så snart du får lite av min uppmärksamhet! Så känner jag också, så fort jag tänker lite på mig själv blir allt bra.
Och sedan kan jag verkligen rekommendera mina föredrag om ödmjukhet, bara 4444/timmen!
En mammas det är allt man behöver för att vara lycklig!
Billigt och bra det där ju!
Jojo, jag vill mena det!Det är för att du är en cool mobberator!
Amen... Här då: @TingawesVAFALLS!
Skriver ni utan att ge mig notiser? vavava?!
Hur vet du mitt spionnamn?!Amen... Här då: @Tingawes
Såklart allt känns bra så snart du får lite av min uppmärksamhet! Så känner jag också, så fort jag tänker lite på mig själv blir allt bra.
Och sedan kan jag verkligen rekommendera mina föredrag om ödmjukhet, bara 4444/timmen!