Visa bifogad fil 68778 Denna drack vi till förrätten igår. Megahiss på den!
Åh, den är supergod! Längtar tillbaka till Bourgogne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 68778 Denna drack vi till förrätten igår. Megahiss på den!
En favorit som ingår i mitt bassortiment hemma. Gör sig fint till mat med sötma/hetta. Jag är svag för sådant. (vitlök/chili/soja/honung/sesamolja)Visa bifogad fil 69209
Försöker hitta sommarens stapel-vita. För 79 spänn var det här verkligen inget att klaga på. Fruktigt utan att bli sött och sliskigt, 3,9 i snitt på Vivino.
Jag tycker att det är ett riktigt bra matvin. Jag vet att man ska tycka att det är stram fransk sauvignon blanc som är det bästa, men det här lite kraftigare vinet ÄR faktiskt godare och faktiskt helt okej i glaset, särskilt i den prisklassen.Visa bifogad fil 69209
Försöker hitta sommarens stapel-vita. För 79 spänn var det här verkligen inget att klaga på. Fruktigt utan att bli sött och sliskigt, 3,9 i snitt på Vivino.
Den såg spännande ut! Jag gillar också tysk pinot noir, inte så lätt att få tag på här men min moster bor i ett av Tysklands vindistrikt, längtar tills jag kan hälsa på igen!Varit på vinprovning idag med tema europeisk pinot noir och hamnade i ett lyckorus när jag fick denna spätburgunder i glaset. Helt fantastisk doft, kaffe, läder och mineral. Relativt mjukt i munnen, inte kantigt alls, men ovanligt lite bär. Jag är en sucker för just spätburgunder men detta var det bästa jag har provat.
Den såg spännande ut! Jag gillar också tysk pinot noir, inte så lätt att få tag på här men min moster bor i ett av Tysklands vindistrikt, längtar tills jag kan hälsa på igen!
Åh deras vita riesling är supergod och som jag ofta köpte tidigare. Ska absolut testa denna med, tack för tips!
Blev orimligt sugen på rosé trots att jag har noll koll på hur det smakar, något excellent tips till en newbie?
Haha!!! Måste ha!Fick just hem månadens vinleverans och funderar allvarligt på att buda över en flaska av den här proseccon till @Unafraid
Visa bifogad fil 71892