Vintervila?

Sv: Vintervila?

Unga hästar har jag gett vintervila, så förra året fick vår 5 åring en vila på 3 månader från veckan före jul och som sagt tre månader framåt. Han fick även en viss vila i somras, på ca 1½ månad, nu rids han enligt varannan dags metoden för det mesta och kan få någon vila då och då på någon vecka eller två.

Sv: Vintervila?

Ingen frivillig vila, min blev förkyld med feber och har därför stått två veckor. Ska rida ikväll igen första gången efter jul:-)

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 032
Senast: Farao
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 235
Senast: Hermelin
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 928
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 485
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar