Vintervatten

mariahelena

Trådstartare
Hej!

Läste att någon använde DOPPVÄRMARE till hästarnas vattentunna ute för att förhindra att vattnet fryser. Är det någon som vet var man kan få tag i en sådan? Har bara hittat eluppvärmda tunnor men de är dyra och det fryser inte så ofta här så skulle vilja ha en enklare lösning! Tack

Tror det möjligtvis kan vara en för trädgårdsdamm de kanske använder? De är väl större än de till akvarium. Gissar på att du kan hitta det i trädgårdsbutiker eller beställa på internet.

Liknande trådar

Hästhantering Precis som rubriken säger har jag en häst som är svår/jobbig att sko. Jag vet varför - en hovslagare har varit dum mot honom en gång -...
2
Svar
29
· Visningar
2 870
Senast: Askur2017
·
Hästmänniskan Jag har problem med lederna och har svårt med skottkärra eftesom man lyfter tyngden i handtagen till ganska stor del när man kör främst...
Svar
12
· Visningar
994
Senast: ptr
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 460
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med...
2
Svar
22
· Visningar
1 565

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka