Klokt tycker jag (jag har samma filosofi ) Fast senaste dagarna har magen börjar krångla och reagerar med att bli rejält uppblåst om jag äter för konstiga grejer... Magknip är inte alls nån hit, så jag får kanske fundera på vad som funkar och inte funkar...Ställde mig på vågen för första gången sedan inskrivningen. Plus 5 kg sedan dess, totalt plus 9 kg sedan jag blev gravid. Går in i vecka 31 imorgon. Känner mig såklart större men inte så väldigt otymplig ännu. Jag kommer väl antagligen gå upp mer än de där 10-12 kilo som själva graviditeten kräver (enligt min barnmorska i alla fall) men då får det bli så. Jag skulle kunna tänka mycket mer på vad jag stoppar i mig men har ärligt talat ingen lust med det. Jag älskar pepparkakor och lussebullar så jag tänker äta vad jag känner för nu under de sista månaderna.
Är lite upp och ner kroppsligt här, har också börjat få lite ont i ryggen till och från, inte så konstigt med tanke på att Kotten växer och jag ju aldrig varit så tung som nu... Har också fått för mig att det varit lite för lugnt i magen senaste dagarna men varje gång nojan drar igång på allvar så buffar det till litegrann, så det borde vara inbillning...