Jag har börjat ta de där vitaminerna på kvällen för att slippa illamåendet jag får av dom, om magen är tom. Funkar kanon!
Inskrivning på fredag, ska bli spännande att få börja vara gravid "på riktigt". Känns aldrig på riktigt innan inskrivningen (tycker jag).
Vi har börjat fundera på det här med vagn, dubbelvagn eller inte. Dottern fyller 2 i december och går helst själv, men åker gärna vagn när hon är trött. Vi bor inte så vi är ute med vagn dagligen utan blir ganska lata och håller oss ofta hemikring. Speciellt då en 1.5åring inte får ut så mycket av att göra saker. Annat än att vi självklart stimulerar henne och träffar självklart andra barn och så. Men för at vi ens ska kunna ta en promenad och slippa gå längs den vältrafikerade 70 väg (läs autobahn) så behöver vi kasta in hund och barn i bilen och köra ca 2km för att kunna att kunna ta en lugn promenad utan att bli omkörda i 200.
Vi funderar även på det här med bil och börjar allt mer bli inne på en Fiat Freemount. Då vi kommit fram till att en 7 sitsig är smidigast för att få plats med både hund (kommer bli 2 hund inom kort) och barnvagn. Samt att vi kör ganska mycket bil med hela familjen och pendlar ofta till öland, kristianstad, uppsala, växjö, jönköping osv, för att träffa släktingar och vänner.