Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Knoddrik önskar sig en lillebror. Och en hund.
Vi är utomlands, men skriver mer sen. Både om resan och vardagen. Spamma på!Jag fortsätter väl då. Det är tyst i tråden ofta nu men jag spammar på
E är förövrigt förkyld. Har varit hemma från föris i två dagar. Hon är pigg och feberfri men sömnen är lite dålig så vi har chillat framför tvn halva dagarna och ätit glass. När pappa kommit hem från jobbet har hon vaknat till liv ordentligt. Hoppas på att hon är bättre i morgon så jag kan åka och gymma en stund iaf. Hon ville gärna gå till föris i morse men jag kände mig inte helt bekväm med snoret och sömnen.
Utbrotten fortsätter här. Och separationsångest-testandet. Och mycket ledsen-test.
Slut mamma punkt nu.
Ja, alltså, man är ju bara människa. Men jag önskar att jag hade mått bättre i grunden. Jag hade orkat mer då.E är ständigt en rykande vulkan. Vi gör allt för att hon inte ska bli arg vilket ändå inträffar om man tex råkar ta ut fel smörgåssort ur skafferiet eller råkat att bre smör utan hennes tillåtelse. Allt ska göras själv så långt det går.
Ibland ryker mitt tålamod och ja det har hänt att jag stängt in mig i sovrummet för att gråta i kudden eller ta några djupa andetag.
Tur hon är rätt rolig ändå mellan utbrotten.
Ja, alltså, man är ju bara människa. Men jag önskar att jag hade mått bättre i grunden. Jag hade orkat mer då.
Min stress har gått upp under hösten, vilket självklart syns i allt jag gör. Påminner mig själv om att andas (för jag slutar faktiskt göra det då och då) och njuter för fullt av Knoddriks fantastiska fantasi och uppfinnarförmåga.
Ikväll är Knoddrik hos sin farmor och sover över, så att jag kunde gå på hockeyn. (Maken jobbar med den.) Samtidigt som jag lite andas ut och kan slappa till, så saknar jag henne jättemycket.
Jag var nog den ena som kom till dagis med ett icke utklätt barn. Hade helt förträngt Lucia. Men även fast jag kommit ihåg det hade jag aldrig fått på ungen en tomteklänning. Hon vägrar klänningar. Så får skylla på det