Nej, jag ska kolla vad de säger nästa besök.. Man får ju hoppas det ger sig för det här är jobbigt..
Denna var jättejobbig som nykläckt och sov iofs 2-3 timmar när han somnat för natten men sen när han vaknade tog det alltid 2-3 timmar innan han somnade om. Sen sov han sin första hela natt vid ca 9 veckors ålder, mirakel.. men det var visst tillfälligt
Har oxå tänkt på nattskräck eftersom han då o då vaknat o storgråtit bara sådär, men just det har lugnat sig lite, han mer gnyr och skyndar man sig inte upp så är det gråt. Kanske kan vara det ändå..? Samsova går tyvärr bort, jag testade det när detta började (om inte annat slapp jag ju gå upp på samma vis) och det underlättade för min del eftersom han låg nära men han vaknade ofta ändå. När pappan är här är det inte möjligt eftersom han sover helgalet och kan råka sopa till bebis, och jag vågar inte när jag är själv eftersom bebis nu börjat bli väldigt rörlig och har hållit på att trilla ur sängen tre gånger fast jag byggt kuddfort runt om och bara vänt ryggen till för att tex hämta kräkhandduk..
Så då får jag inte sova ändå.
Vi ska fixa till hans sovrum nu framöver men jag vet inte om det kommer funka, det blir ju så långt att gå för att trösta.. ja "långt" blir det ju inte men längre än nu när han sover bredvid min säng. Men allt är verkligen värt att testa. Är lite desperat här.