Ojojoj, bra gjort. Fast när det är så, då gör en ju allt för sina
Jag hoppas att det lättar på för er sen. Hur gammal är han nu? Kan bara ana hur nöjd Amanda kommer vara när hon lyckas dra sig upp
Hon är så mycket mer rofylld nu. En annan bäbis
inte en gång har hon kräkts idag. Hon blev ju aldrig lös, hon blev hård i magen vid en och en halv månad. Då började hon klia sig på huvudet med. Bvc sa då att skorv kunde klia. Och Gabriel har ju eksem så jag skulle ju bara smörja. Sen har hon ju växt otroligt så symtomen är väll inte helt som det "brukar". Och dom hon haft har vi ju fått hjälp för en och en, istället för att det var ett problem som grund.
Nu ska vi bara få bukt på svampen
Vad har ni på smörgåsen förresten? Och vad äter ni till frukost
Jag brukar alltid äta fil med egen komponerad granola. Svårt att tänka om. Blev havregrynsgröt idag,men det tycker jag är lite tradigt varje dag.
@clusia så olika det är! några dagar emellan och så olika.
80 är långt i armarna, men behövs för annars är det för trångt om låren
Jag har nog också pausat och sen provat något med så få ingredienser som möjligt. Och blanda ut med det hon är van. Ersättning eller bm.
@malumbub Ja, vi får se... Saken är väll att det är svårt att få plats efter jul mitt i vårterminen för att skola in. Så vi tänkte försöka lägga till nästa höst då förskolan startar igen och dom brukar skola in.
Så jobbigt med din mamma
du har skrivit så gott om henne innan
hoppas att all behandling går igenom.
Jag hade nog också pausat och provat igen.
Hur går det med hästen?