Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I måndags hade vi mammaträff (från föräldragruppen på bvc). Ett barn som är tre dagar yngre än Knoddrick och hon börjar gråta så fort hennes mamma lämnar hennes sida, t ex för att ta på sig skorna 1,5 meter bort...
Jag tänkte "åh, vad jobbigt, hoppas Knoddrick inte blir sån där"...
Två dagar senare började hon... Hon är inte riktigt så som kompisen, men i vissa situationer precis likadan. Och ikväll en jobbig nattning. Hoppas det bara var tillfälligt.
Hur planerar ni att era barn ska gå på förskolan? Från när och hur mycket?
Från när I är 13 månader ungefär, så i januari. Då kan troligen få till en långsam introduktion, men jag kommer plugga 150 % då (är nu på sista året) och maken kommer behöva gå tillbaka på heltid så det är förskolan som gäller fullt ut.Hur planerar ni att era barn ska gå på förskolan? Från när och hur mycket?
I kommen börja augusti 2018. Alltså när hon är 18 månader. Inte 5 dagar i veckan hela dagar men jag är lite inne på att börja plugga så vet inte riktigt hur det blir.Hur planerar ni att era barn ska gå på förskolan? Från när och hur mycket?
Jag hoppas att vi kommer att kunna pussla som vi gjort med de äldre barnen, iaf tills han är tre.Hur planerar ni att era barn ska gå på förskolan? Från när och hur mycket?
Jag hoppas att vi kommer att kunna pussla som vi gjort med de äldre barnen, iaf tills han är tre.
Äldsta är ju 6 och började nollan nu i höst, visserligen har jag ju varit hemma nästan två år av dom Iom lillasyster och så nu lillebror.. Men nån förskola har vi ur jobbaspekten inte behövt och öppna förskolan här i stan är rätt bra med flera lite äldre barn också (0-6).
Men vi får se hur det blir.. Jag är ganska trött på långa nattpass och är heller inte sugen på att skaffa ny hund, vilket vi kommer att behöva om jag ska jobba kvar
Jag jobbar som väktareFår man fråga vad du jobbar med som kräver hund?