Min helt underbara och högt älskade son driver mig just nu till vansinne genom att ignorera ALLT jag säger...
Ska vi bilda klubb?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min helt underbara och högt älskade son driver mig just nu till vansinne genom att ignorera ALLT jag säger...
Ska vi bilda klubb?
Gärna! Vad ska vi döpa den till?
- snart flintskalliga mammor?
- ungar med kola i öronen?
- mammor på bristningsgränsen?
- mentalen nästa?
Jag blir så ledsen när han inte lyssnar, svarar eller bara skriker. Antar att det är den väldigt omtalade 3 årsåldern men hallå? Helt förbytt är han
Du får låna om du villHaha förlåt, men vad peppande ni låter Vi förstagångsmorsor sitter här och can't wait 'til treårsåldern.
Eeeeh jag tror jag klarar mig. Kanske nästa gång.Du får låna om du vill
Haha förlåt, men vad peppande ni låter Vi förstagångsmorsor sitter här och can't wait 'til treårsåldern.
Min är snart 4, tjurigare än nånsin och har länge varit sjukt dålig på att äta. Och väldigt kvällspigg... kombon liksom.
Jag får många psykbryt men jag vet liksom inte riktigt vad jag ska göra annars? Folk säger att jag har så bra tålamod med honom men det tycker inte jag
Kör med tvååring och "kan säääälv" fasen
Och två gaaaalna Main Coons, vi fick dom som omplaceringar, och dom är jättefina och snälla, och helt underbara. MEN nog för att jag hört att dom är sällskapliga. Men dom pratar o.a.v.b.r.u.t.e.t och kan skrika sig hesa när man nattat och äääntligen kan gå på toa själv. Trodde man
Eller sitta bara för sig själv i en sek på kvällen i soffan, men då har jag två håriga 10 kilos klumpar bokstavligen i ansiktet som ska gosa
Jag älskar dom, men ibland undrar jag om dom är bättre som rattmuff
Fö vet jag inte hur det ska gå på jobbet.. En dag i taget ungefär. Älskar mitt jobb, men 9 ettåringar och två som inte kan gå, med fler ettåringar som vill ha mycket närhet (såklart!) men det innebär bli buren på höften. Och då gråter andra som självklart också vill vara nära.
Klonmaskin till salu någon?
Dom är helt fantastiska och jag älskar dom så! Speciellt med Gabriel, vi har aldrig sett ens en tendens till att dom skulle vara griniga eller liknande. Dom går undan när dom vill vara ifred. Men vår ena knaskatt är ju tvärtom. Han kan gå undan,men sen när Gabriel leker med lego eller nått själv så kommer han och lägger sig helst mitt iVåran ungkatt är också main coon så känner väl igen mig
Jag jobbar på småbarnsavdelning (är föräldraledig nu) och det var inga som helst problem att få gravpenning.