Rul om en timme, sitter och nervöskissar på toaletten. Vet att man ska hålla sig inför ul men kan inte. Ser framför mig hur bebisen har 2 huvuden och 7 ben
hur gick det? Hade ongen 7 ben?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rul om en timme, sitter och nervöskissar på toaletten. Vet att man ska hålla sig inför ul men kan inte. Ser framför mig hur bebisen har 2 huvuden och 7 ben
Nej bara 3 nej men allting såg bra ut och bebisen levde verkligen rövare där inne
Barnmorskan gissade på en liten flicka men vi vågar inte tro på det till 110%
Grattis!!!Nej bara 3 nej men allting såg bra ut och bebisen levde verkligen rövare där inne
Nej bara 3 nej men allting såg bra ut och bebisen levde verkligen rövare där inne
Härligt hon som gjorde vårat UL trodde 90% tjej men jag kallar bebisen för lillasyster ändå. Kan bli lite jobbigt läge om det visar sig vara en kille men huvudsaken det blir en bebis, även om hundvalpar och kattungar också är söta
Haha, fast min son sa när han såg ultraljudsbilder : det är en katt
Grattis @gotlandsrusset!!
Vi var på kub 2 imorse o när hon först höll ultraljudsgrejen över vad jag trodde var livmodern men som tydligen var urinblåsan tänkte jag bara
Nej! Det är ju tomt
Men sen fick vi se den lille!
Drack massa vatten gjorde den
Allt såg jättebra ut så nu kanske man kan njuta typ en dag innan man ska oroa sig för RUL...
Jag fick nytt bf från 22 feb till 17 feb om nån vill ändra i listan åt mig
Got that t-shirt! Dock har jag varit sån sen vecka 5. Min sambo är lagom trött på migHar gått från noll humörsvängningar till en riktig surkärring. Känner knappt igen mig själv och det har varit så här några dagar. Jösses!
Vart tog den snälla gravid jag vägen?
"Extrabesök" bokat hos BM imorn angående mina kväljningar, känslan av att nånting hela tiden stryper mig och att jag typ inte kan ta mig själv på halsen.
Vore trevligt om de kunde ta mig som seriös och båda kolla sköldkörtelvärden och undersöka körteln. Flera kusiner har haft ökade sköldkörtelbesvär under graviditeten och mammas körtel växte sig stor som ett äpple, trots normala värden...så jag är både orolig och nervös.
Tänker även ta upp min ökade kroppsbehåring. T o m sambon reagerar. Det kanske är normalt, men med tanke på min PCOS så är jag lite skadad och inte så värst road. Och för övrigt tappar jag fortfarande massor av håret på huvet. Det skulle man ju inte göra som gravid, enligt så många.
Got that t-shirt! Dock har jag varit sån sen vecka 5. Min sambo är lagom trött på mig
Min sambo är också less. Men han är gudomligt snäll och förstående så i stället för att försöka vara social men någon som inte kan uppföra sig går han in i "sitt" rum så både han och jag får utrymme.
Tur att vi bor i en trea så vi slipper slita på varandra. Men han har sina knep. Tar han fram gitarren blir jag snäll rätt fort
VälkommenNu har vi sett ett litet, rörligt, knytte med ett hjärta som slår.
Blir framflyttade till mars (, hade hellre flyttats till januari. Vara gravid är inte min grej) så jag byter till vårtråden.
Lycka till tjejer