Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hoppar in lite här sålänge, har bf 1/3 tänkte starta vårtråden framöver med mitt riktiga nick, men vi har inte berättat än för våra päron! Vill att dom ska veta först innan jag går ut med mitt riktiga nick hur ska ni berätta? Eller har berättat? Lider med er som mår dåligt, jag har bara lite småsymptom men är en piss i havet mot er som mår illa och spyr... Men gick in i v7 idag, illamående och sånt kan ju komma som ett brev på posten...
Väg dig max en gång i månaden. Då det du om det drar iväg alltför mycket, men du triggar inte ångesten. Väg dig också samma vecka varje månad.Förra graviditeten brydde jag mig inte ett smack om vikten. Jag åt det jag va sugen på helt enkelt. Gick upp ca 25 kilo (minst vägde mig aldrig på förlossningen). 1 månad efter att sonen va ute hade jag 5 kilo kvar till startvikten och dessa gick jag sedan aldrig ner.
Denna gången började jag då på 55 kilo, har redan gått upp 3 kilo och är i vecka 13. Jag står knappt ut, vill helst inte gå upp ett gram ( helt ologiskt med tanke på att det är en bebis som ska växa i magen). jag funderar på om man kanske skulle strunta i att väga sig? Eller är de kanske än mer osmart ifall man rusar iväg i vikt?
Hur tänker ni andra?
Förra graviditeten brydde jag mig inte ett smack om vikten. Jag åt det jag va sugen på helt enkelt. Gick upp ca 25 kilo (minst vägde mig aldrig på förlossningen). 1 månad efter att sonen va ute hade jag 5 kilo kvar till startvikten och dessa gick jag sedan aldrig ner.
Denna gången började jag då på 55 kilo, har redan gått upp 3 kilo och är i vecka 13. Jag står knappt ut, vill helst inte gå upp ett gram ( helt ologiskt med tanke på att det är en bebis som ska växa i magen). jag funderar på om man kanske skulle strunta i att väga sig? Eller är de kanske än mer osmart ifall man rusar iväg i vikt?
Hur tänker ni andra?
Funderar just nu starkt på om man skulle byta sitt namn från *gotlandsrusset* till *gnälligastpåbuke*.
Men är de någon mer än jag som har ont i ljumskarna?
Annars går de rätt bra, fortfarande lite orolig för bebis men mår inte riktigt lika illa längre *peppar peppar*.
Längtar till rul nu, när har ni fått tider?
Funderar just nu starkt på om man skulle byta sitt namn från *gotlandsrusset* till *gnälligastpåbuke*.
Men är de någon mer än jag som har ont i ljumskarna?
Annars går de rätt bra, fortfarande lite orolig för bebis men mår inte riktigt lika illa längre *peppar peppar*.
Längtar till rul nu, när har ni fått tider?