Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej du kan bli trött.
På FASS stod det att det endast skulle användas under graviditet vid absolut nödvändigthet...
Ja allt är väl relativt men jag spyr inte ofta mår "bara" fruktansvärt illa..
Så kanske får försöka stå ut... :/
Jättedum följdfråga men det där postafen är inte skadligt el så på nåt sätt för mig el foster?
Här är de fortsatt spy trots v 12. Hoppas verkligen de slutar snart. Ska till mvc-psykologen på måndag. Ska bli skönt att prata med någon, varit lite rädd att jag hamnat i en graviditetsdepression de sista då jag inte mådde såhär innan.
Mina relativa goda matvanor har bytts ut till korvbröd, ostmackor, lakrits och blåbärssoppa....
Kanske har jag blivit döds sjuk samtidigt som jag blev gravid... Inte för o klaga men fy tusan vad illa jag mår!!!!
Är så otroligt äcklad av mat.
Speciellt sån mat jag älskade innan jag blev gravid..
+1 på lakritsen! Men en kollega skrämde mig i veckan när hon sa att det kan vara giftigt för fostret... Å andra sidan är min dotter på två år i allra högsta grad frisk trots lakritsknaprande även den graviditeten
Spyr också trots v 12 (11+2) och mår fortfarande ganska illa under delar av dagen.
Skönt att du blir uppfångad så tidigt och hoppas du får bra hjälp!
Hej @supersonic igen
Ja, bara peppar,peppar ta i trä. Jag har ju hypotyreosen så det kan ju gå åt skogen men, tagit prover och fått justera levaxinet.
Hoppas hoppas!
Är det någon mer än jag som har vansinnigt ont i brösten? inte nog med att de vuxit 3 storlekar eller nått de ömmar så jag blir knäpp