Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hänger på så du inte blir ensam... Men gjorde väl säkert fel på listan...Eftersom det inte fanns en tråd så gör jag en
December
Januari
4/1 - Ray, 2:a barnet, 36 år
14/1 - ninsan, 1:a barnet, 31 år, Vallentuna
Februari
Vaddå fel på listan?Hänger på så du inte blir ensam... Men gjorde väl säkert fel på listan...
Ja alltså dem kom som ett citat och det ska den nog inte...Vaddå fel på listan?
Haha, det såg jag inte!Ja alltså dem kom som ett citat och det ska den nog inte...
Kul med en tråd i allafall! Var som lite mysigt att hänga i vill ha barn tråden och svårt att släppa att läsa i den! Och hösttråden kändes ju liksom inte helt aktuellt heller!
Sen är det ju så tidigt än att jag har lite svårt att se mig som gravid. Jag har ett plus på ett test och ingen mens typ... Och får inte dricka vin till fredagsmyset . Vilket jag försökt avhjälpa genom att köpa alkoholfritt rödvin...
Trodde inte alkoholen hade så mycket med smaken att göra.... Men det får bli mineralvatten och lime istället... Rödvinet smakade svartvinbärssaft med vinäger i...
Känner mig just nu lite knäckt över att vara i v 7 och redan känna att det är trångt att knäppa brallorna... Visst ska man få mage tidigare med andra barnet men det är 6 år sedan jag var gravid... Jag trodde i min enfald det var för länge för att kroppen ska "komma ihåg"...
Kan ev ha att göra med att jag ätit som en häst. Förra gången gick jag ner i vikt första veckorna eftersom inget smakade gott. Inget smakar gott nu heller men jag har liksom ingen botten och får blodsockerfall direkt jag försöker behärska mig.
Känner mig just nu lite knäckt över att vara i v 7 och redan känna att det är trångt att knäppa brallorna... Visst ska man få mage tidigare med andra barnet men det är 6 år sedan jag var gravid... Jag trodde i min enfald det var för länge för att kroppen ska "komma ihåg"...
Kan ev ha att göra med att jag ätit som en häst. Förra gången gick jag ner i vikt första veckorna eftersom inget smakade gott. Inget smakar gott nu heller men jag har liksom ingen botten och får blodsockerfall direkt jag försöker behärska mig.
HjälpBåda gångerna jag varit gravid nu på slutet så har byxorna stramat ungefär samtidigt som jag plussat på BIM Och ingen av gångerna har graviditeten suttit i livmodern.
Jag har inte heller något som avslöjar mig, min putmage är väldigt mycket OLW fortfarande. Tycker det är skönt, innan det är "safe" vill jag inte att det ska vara uppenbart så ju senare desto bättre.
Vi sitter i samma båt då, jag sa nyligen upp mig pga. skitdålig arbetssituation. Har mao ingenting fast utan man får förlita sig på sin inre tiger och lite tur för att ro runt detta. Men det är Sverige, det löser sig!
Jag tänker att om dina kollegor vetat om att även ni försökt är det ju så att förr eller senare blir någon den första. Hoppas de kan glädjas åt er även om det såklart kommer vara att spä på sorgen. Känner du dem väl är det fint att förvarna lite innan det blir mage och glada tillrop överallt.
Inskriven hos mvc. Blev erbjuden KUB test. Känner mig otroligt gammal och fick genast både rynkor och gråa hår.
Fast på min mvc blir man bara erbjuden det om man är över 36 och räknas som "gammal". Alla födda före 1980.Det gjorde min kompis också, hon var 28 år. Så tycker jag inte du ska känna!! det är väl bra att göra det? Jag vill också göra det