Äh, det är inte undantagen som gör det! Ibland måste man bara ta sig genom dagen. Ha inte dåligt samvete, och krya på dig!
Tack! Nu kom mannen hem så dags för mig att vila!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh, det är inte undantagen som gör det! Ibland måste man bara ta sig genom dagen. Ha inte dåligt samvete, och krya på dig!
Känner mig som världens sämsta mamma idag. Är sjuk och såklart är À lite extra gnällig idag. Använder youtube flitigt idag kan jag säga, fast att jag vill hålla nere det så mycket som möjligt. Har inte ork att stimulera idag
Man måste få ha sådana dagar ibland. Det är inte hela världen. Krya på dig och hoppas att Adrian slipper dina baciller.Känner mig som världens sämsta mamma idag. Är sjuk och såklart är À lite extra gnällig idag. Använder youtube flitigt idag kan jag säga, fast att jag vill hålla nere det så mycket som möjligt. Har inte ork att stimulera idag
Man måste få ha sådana dagar ibland. Det är inte hela världen. Krya på dig och hoppas att Adrian slipper dina baciller.
Grattis! Vi håller tummarna för att det går vägen nu dåOm allt går som det ska så ska Adrian bli storebror i Maj. Det är väldigt tidigt men eftersom jag är så pass anonym här så använder jag er till att prata av mig. Plussade idag och det kändes heeelt oväntat faktiskt. Vi har ju försökt lite halvhjärtat men tänkte att vi skulle lägga försöken på hyllan ett tag och så helt plötsligt så uteblev mensen! Jag är fortfarande i chock..
Om allt går som det ska så ska Adrian bli storebror i Maj. Det är väldigt tidigt men eftersom jag är så pass anonym här så använder jag er till att prata av mig. Plussade idag och det kändes heeelt oväntat faktiskt. Vi har ju försökt lite halvhjärtat men tänkte att vi skulle lägga försöken på hyllan ett tag och så helt plötsligt så uteblev mensen! Jag är fortfarande i chock..
Vi pratade ju i våras om en promenad, lust med det nån dag?
Jag börjar jobba i november, har gått från att se fram emot det till att ha smått ångest.
Har ingen häst längre. Hästen blev utdömd pga en skada som (såhär sett i backspegeln) spökat till och från i stort sett hela vår tid tillsammans. Har inte köpt någon ny och vet inte om jag kommer att göra det heller. Att bara hålla på att rehabilitera efter skada på skada på skada är ett rätt effektivt sätt att döda hästintresset. Tid är ju inte precis något jag har i överflöd längre.
Jag har blivit medryttare istället. Då får jag ju vara mer delaktig än på ridskola och denna hästen är välriden och fin. Plus att det blir mer än ett pass i veckan som det ofta blir på ridskola.Beklagar. Nä tid är ju inget man har överdrivet gott om... Inte pengar heller. Hade gärna haft en gammal skogsmulle annars att komma ut på ridturer med 3-4 gånger i veckan. Har börjat rida lektion en gång i veckan, och det är kul att kunna hålla igång ridningen men inte alls samma sak när man haft egen häst mer än halva livet.
Jag har blivit medryttare istället. Då får jag ju vara mer delaktig än på ridskola och denna hästen är välriden och fin. Plus att det blir mer än ett pass i veckan som det ofta blir på ridskola.
Så roligt, grattis!Om allt går som det ska så ska Adrian bli storebror i Maj. Det är väldigt tidigt men eftersom jag är så pass anonym här så använder jag er till att prata av mig. Plussade idag och det kändes heeelt oväntat faktiskt. Vi har ju försökt lite halvhjärtat men tänkte att vi skulle lägga försöken på hyllan ett tag och så helt plötsligt så uteblev mensen! Jag är fortfarande i chock..
Om allt går som det ska så ska Adrian bli storebror i Maj. Det är väldigt tidigt men eftersom jag är så pass anonym här så använder jag er till att prata av mig. Plussade idag och det kändes heeelt oväntat faktiskt. Vi har ju försökt lite halvhjärtat men tänkte att vi skulle lägga försöken på hyllan ett tag och så helt plötsligt så uteblev mensen! Jag är fortfarande i chock..
Jag tittade lite efter en medryttarhäst i våras/somras, men det verkade inte finnas så mycket intressant häromkring. Kanske lättare nu under hösten. Men men. Bor granne med en ridskola så började rida där för att åtminstone hålla igång ridningen och få sniffa häst.
En mamma i vår föräldragrupp hoppades också på inspiration när vi sågs i veckan. Alla utom hennes bebis kröp och de äldsta (ett år och en vecka) tom gick helt utan stöd. Hennes barn är yngst av tre så där har de äldre syskonen nog servat en del med leksaker och annat.Grattis @Lilltess! Håller tummarna att allt går bra!
Här har hästen (hästarna) fått stå tillbaka. Jag jobbar heltid och när jag är ledig vill jag vara med Edvin. Men jag har jobbat mer än heltid det senaste då det varit massor på jobbet så jag har helt enkelt prioriterat Edvin och sen har det inte funnits energi för hästarna. Så nu när det lugnar sig på jobbet hoppas jag få ork för både och igen.
Magen spökar fortfarande för lillen, hårt och svårt att bajsa. Har blivit ganska flitigt microlax-användande. Ska prata med bvc igen imorrn. De nämnde laktulos förut så ska höra mig för lite mer. Ska prova byta d-droppar igen. Det var i samband med att vi bytte från vattenbaserade till oljebaserade som det blev mer problem...
Annars rullar det på. Vi var och hälsade på ett par kompisar med en son som är en månad äldre som äntligen flyttat tillbaka hit. Den lilla grabben kröp hur bra som helst och stod på knä, drog sig upp osv. Edvin som hatat att ligga på mage fick tydligt inspiration när W kröp förbi honom och började genast sprattla! Sen dess har han försökt även här hemma! Han snurrar och åker bakåt men inte framåt än.