Nej, min tjej är ännu tandlös ocksåÄr det bara min knodd som fortfarande är tandlös?!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, min tjej är ännu tandlös ocksåÄr det bara min knodd som fortfarande är tandlös?!?
8 månaders kontroll idag, 73 cm och 9.3 kg. Inte konstigt att det börjar bli tungt att bära runt på
Vår bvcsköterska berättade också att hon ska sluta jag är så glad att jag haft henne under den här första bebistiden!
Favoritlekarna här hemma just nu är att rulla boll, dra prasselpapper ur en tom toarulle och klonka ihop två värmeljusstakar i metall. Annars är det mest krypläge som gäller och han är sååå nära att knäcka koden och riktigt vrålar av frustration. Även stå och gå efter hunden är toppen.
Vad går bäst hem hos er andra?
8 månaders kontroll idag, 73 cm och 9.3 kg. Inte konstigt att det börjar bli tungt att bära runt på
Vår bvcsköterska berättade också att hon ska sluta jag är så glad att jag haft henne under den här första bebistiden!
Favoritlekarna här hemma just nu är att rulla boll, dra prasselpapper ur en tom toarulle och klonka ihop två värmeljusstakar i metall. Annars är det mest krypläge som gäller och han är sååå nära att knäcka koden och riktigt vrålar av frustration. Även stå och gå efter hunden är toppen.
Vad går bäst hem hos er andra?
Ja den var väldigt uppskattad, jag visade honom hur man gjorde och sen fick han prova själv och så blev det massa party när han lyckades så att han fick lite pepp. Sen har.man kunnat stoppa pappret hårdare och hårdare så att han fått klura lite. En annan rolig lek är att gömma något som låter (t.ex. en mobil med spotify på) så att de får tänka, klura och leta. Samma princip där, enkelt och lite lätt synligt från början.Prasslet ska jag testa! Här är det väldigt rörligt och kul att göra saker man inte får (leka med sladdar, bada händerna i vattenskålen osv). Idag kom han på den jätteroliga leken stoppa nappen i mammas mun också.
I eftermiddags åkte sambon och Vincent iväg så jag skulle få sova lite efter en kass natt. Tror det var första gången jag var ensam hemma sen han föddes!
Ja den var väldigt uppskattad, jag visade honom hur man gjorde och sen fick han prova själv och så blev det massa party när han lyckades så att han fick lite pepp. Sen har.man kunnat stoppa pappret hårdare och hårdare så att han fått klura lite. En annan rolig lek är att gömma något som låter (t.ex. en mobil med spotify på) så att de får tänka, klura och leta. Samma princip där, enkelt och lite lätt synligt från början.
Hmm. Känns som att jag beskriver hur man tränar en hund
Härligt att få vara ensam hemma! Har inte ens tänkt på det själv men jag har nog bara varit ensam medan sambon varit ute och gått med vagn och hund, dvs max 90 minuter. Men nu lär det bli ändring på det! Imorgon bitti kl 06 börjar jag jobba
Men att träna hund och träna barn är väl ungefär desamma Fick en underbar bild av mormor för ett tag sedan, har den på kylskåpet. ska se om jag kan lägga in den när jag kommer hem från jobbet. Den passar in perfekt på hund/barn träning
Underbar!
Ni som vart i badhus med bebisarna. Vad har ni haft på dom? Badblöja? Eller vad kör man med?
Vi har ej gått babysim men funderar på en tur till simhallen någon dag.