Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Värmen tar kol på oss. Vi har sveriges varmaste hus dessutom. Så från och med inatt så sover vi i källaren! Spännande, känns som att man campar
Spännande. Hur tänker ni med färger och så? Vi planerar att göra vid det blivande barnrummet i sommar och velar lite kring tapeter. Välja något barnanpassat eller något mer neutralt? Jag är övertygad om att hon, precis som typ alla ungar, kommer att prova att rita på väggen, kasta grejer osv Jag tänkte därför att man får räkna med att tapetsera om igen om typ 10-12 år när hon blivit större. Då kan man lika gärna välja något roligt nu och byta sen.idag ska vi pyssla iordning i Bönans rum och på Tisdag får hon flytta in i eget rum. Hon har sovit i egen säng från 2-3v ålder men vaknar när sambon och hunden snarkar. Vi kommer i stort sett att se henne från vår säng, men det är samtidigt lite nervöst.
Men tror det blir bäst för henne, att få sova i lugn och ro, utan alla oss som stör.
Spännande. Hur tänker ni med färger och så? Vi planerar att göra vid det blivande barnrummet i sommar och velar lite kring tapeter. Välja något barnanpassat eller något mer neutralt? Jag är övertygad om att hon, precis som typ alla ungar, kommer att prova att rita på väggen, kasta grejer osv Jag tänkte därför att man får räkna med att tapetsera om igen om typ 10-12 år när hon blivit större. Då kan man lika gärna välja något roligt nu och byta sen.
Japp! Går att hitta massa roligt var på röda korsets secondhand igår också, 4 plagg för 45 kr.Jag har även kommit fram till att blocket och tradera är bra sidor
Och vi har sveriges varmaste lägenhetVärmen tar kol på oss. Vi har sveriges varmaste hus dessutom. Så från och med inatt så sover vi i källaren! Spännande, känns som att man campar
Väggdekalerna funkar väldigt bra att få dit men man ska tänka på att väggfärgen kan följa med när man tar bort dem.Det finns ju även väggdekaler som ska gå att ta bort. Vet inte hur väl det funkar i praktiken dock.
Vi kommer fixa iordning Vincents rum i höst. Eftersom vi har hyresrätt kommer vi inte tapetsera om, det är vitt med parkettgolv.
@Lilltess halva mit svar följde med förra inlägget vi hade också flyttat ner i källaren om det inte varit allmän yta
Just nu sover jag och bebis i vardagsrummet med balkongdörren helt öppen. Men det kyler ju knappt av på nätterna heller känns det som!
Haha ja men precis!Ja det hade väl sett ut Då kanske man hade blivit väckt av någon som skulle tvätta
Känner igen känslan från föräldragrupperna. 5 av 6 bebisar lugna, nöjda och tysta.@Jenka Ja alltså, den här herren vill inte ligga nånstans, och definitivt inga långa stunder. Det ska bäras eller underhållas eller så får man sitta och hålla honom så han får stå upp. Men jag plockar med babygymmet dit eller nåt annat som kan roa en liten stund, så får i alla fall jag lite omväxling Vi har ingen naturlig skugga i trädgården ännu, inte där det finns gräs i alla fall (men gräsmattan håller på att växa fram ). Hade vi haft skugga hade nog tältet varit överflödigt, det blir inte särskilt svalt i det. Men att sitta och plaska där i poolen var mysigt
Vi hade föräldragrupp igår. Vi satt på några mattor på golvet. De andra bebisarna låg där så nöjda och tittade på allting. A, som är bland de yngsta dessutom, skulle bara stå upp, hoppa, möjligtvis sitta en stund. Absolut inte ligga ner! Sådär som de andra låg, bara lugnt och nöjt och tittade, så har A aldrig varit
Känner igen känslan från föräldragrupperna. 5 av 6 bebisar lugna, nöjda och tysta.
Den siste är min brötbebis som ska visa allt han kan och alla ska titta på honom
Min med!Min onge är ju ALLTID sån
Vi köpte en apful takfläkt på en loppis förrförra sommaren som vi spraymålade svart, den går konstant nu i sovrummet. Sen är det helt öppet på två sidor av lägenheten mest hela dygnet också.Jag tävlar nog med dig @Positron om varmaste lägenheten. Spenderat halva dagen först med avslutning på föräldragruppen och sen liggandes på en filt i skuggan. Läsandet, sovandes och ivrigt studerande hur träden rör sig i vinden
Igår hade vi 30 grader inne. Lite svalare i sovrummet. Måste köpa en fläkt iaf. Sambon mumlade om kylare.
@Evenstar funkar det bra med uv-tältet? Känns som att den här herren inte skulle tycka om att ligga där själv några längre stunder.
Spännande. Hur tänker ni med färger och så? Vi planerar att göra vid det blivande barnrummet i sommar och velar lite kring tapeter. Välja något barnanpassat eller något mer neutralt? Jag är övertygad om att hon, precis som typ alla ungar, kommer att prova att rita på väggen, kasta grejer osv Jag tänkte därför att man får räkna med att tapetsera om igen om typ 10-12 år när hon blivit större. Då kan man lika gärna välja något roligt nu och byta sen.