Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
December
31/12 - Miks, 33år, andra barnet(2009)
31/12 -Sofie.S, 21 år, första barnet
Januari
5/1 - lillajag, första barnet
Februari
Jag vill också hoppa in här. Vi väntar vårt första efterlängtade barn. Har gjort tre misslyckade IVF och fick till slut reda på att jag inte kan få barn och att min man har svårt att få barn så vi åkte till Tjeckien för att göra embryodonation. Och det tog sig!! =)
De satte in två embryon så jag kan vänta tvillingar. Ska på UL på måndag för att se om man kan se om där är ett eller två liv i magen.
Jag är också konstant illamående och spyr men tyvärr hjälper inte Lergigan som jag fick utskrivet. Nu går dagarna mest ut på att spy och sova så än kan jag inte tycka att det är så mysigt att vara gravid. Men glad är jag ändå =)
Embryodonation är rätt vanligt utomlands, men tyvärr olagligt i Sverige. Det finns kliniker i väldigt många länder i Europa så det var bara välja och vraka. Vi föll för kliniken i Tjeckien då de var väldigt hjälpsamma och professionella. De försöker matcha utseende så gott det går med vårt utseende men det ska bli spännande att se hur bebisen/bebisarna kommer se ut.
Det har varit en 3 år lång resa som jag hoppas är slut nu, men allt kan ju fortfarande hända då jag bara är i vecka 7.