Sv: Vinterföräldrar 2013/2014
Tack så mycket
Tack så mycket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur gör ni andra med vägning? Jag har alltid varit relativt smal och tränad men iom slutandes av snus, illamående mm så har jag lagt på mig en hel del.
Att väga mig blir därför jobbigt psykiskt, jag vill ha koll så jag inte går upp för mycket samtidigt som jag inte vill bli besatt (varit tidigare i tonåren då jag blev besatt av träning).
Att personer runt omkring påpekar ens vikt gör det inte lättare. Har till och med fått frågan : hur känns det att vara så tjock? Jag blev jätteledsen och ville inte äta någonting mer den dagen + att jag som inte snusat en snus sen + tog en bara av ren ångest. Spottade ut den efter några minuter då jag fick dåligt samvete men ändå...
Att dessutom får slängt i ansiktet att : jag känner kreti och pleti och dom gick bara upp 6-7-8-9-10 osv sammanlagt... De är jag i v 16 redan uppe i liksom...
Jag vet att jag inte är tjock, jag tror inte personen i fråga menade något illa egentligen utan är helt enkelt inte van vid att magen/ låren/ rumpan är större. Men det känns ju i själen när man måste försvara sin viktuppgång trots att personer runt omkring VET att man är gravid....
Usch, behövde prata av mig lite bara...
Preliminär BF vinterföräldrar 2013/2014
December 2013
8/12 - Gravinda - första barnet
26/12 - *gotlandsrusset* - första barnet.
Januari 2014
6/1 - Majkem (andra barnet)
12/1 - curlySue (andra barnet)
30/1 - BlueBays (andra barnet)
Februari 2014
slutet - Mirtai
Preliminär BF vinterföräldrar 2013/2014
December 2013
26/12 - *gotlandsrusset* - första barnet.
Januari 2014
6/1 - Majkem (andra barnet)
12/1 - curlySue (andra barnet)
28/1- Araben (andra barnet)
30/1 - BlueBays (andra barnet)
Februari 2014
slutet - Mirtai