Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, exakt vad kotten väger nu som 8-månaders10 månader idag! Det har gått galet snabbt! Men det är ju nu det börjar bli roligt
Hade 10-månkontroll på BVC innan. 10,7 kg väger hon. ”Hon gillar mat”, konstaterade läkaren
M vägde också 10.7 vid 8 månader men längden spelar så klart in och jag har för mig L är lite kortare? @EvenstarHaha, exakt vad kotten väger nu som 8-månaders
Ja det är klart, längden spelar ju roll för hur mycket 10,7 egentligen är, eller hur en ska uttrycka det. Kotten är stor på både längden och tvären ju, nästan 75 cm (och känns helt galet att han 1,5-"dubblat" sin längd sen födseln!)M vägde också 10.7 vid 8 månader men längden spelar så klart in och jag har för mig L är lite kortare? @Evenstar
M var 72 och nu har jag en känsla av att hon smalnat av lite.
M vägde också 10.7 vid 8 månader men längden spelar så klart in och jag har för mig L är lite kortare? @Evenstar
M var 72 och nu har jag en känsla av att hon smalnat av lite.
Det har gått över förväntan!Hur har det gått med jobb och hemkomst @Positron ? Hoppas det blev positiva reaktioner från barnen!
Men då har ju L och M samma proportionerJa L är bara 72 cm nu vid 10 mån Hon är liten men bred Eller rund och go som läkaren sa.
Men då har ju L och M samma proportioner
(När jag var inne på akuten med M för några veckor sedan sa läkaren "det där är en bebis som har haft ont i magen" och menade på att de ofta blir runda för att de snuttar mycket för att det är lugnande/smärtstillande. Och för oss stämmer det ju att hon haft mycket ont i magen.)
Det är väl en fas som kommer vid den här tiden som kan ge ”lite” jobbig sömn. Här har G också vaknat vid 3-tiden de flesta nätter senaste dryga veckan och varit pigg Än så länge har det dock gått bra att få honom att somna om efter en liten stund.Här har det varit en kämpig vecka. Fröken har brutit sin svit av att sova som en prinsessa och har istället vaknat och hållit låda på nätterna. I natt vaknade hon 03:30 och höll igång tilö kl 05. Hennes föräldrar fick plötsligt lära sig vad den berömda sömnbristen gör med en. Vi har nog aldrig bråkat så mycket som den här veckan.
Imorgon börjar jag jobba och pappan går på ledighet. Hur vi ska lösa sömnen vet jag inte rikigt faktiskt, jag hoppas att hon kommer på bättre tankar igen.
Haha, likadant här häromdan när vi hade vantar påIdag har vi använt vantar för första gången. Det var sådär tyckte L, då kunde man ju inte använda händerna.
När strömmen i dammsugaren försvinner. Man vänder sig om och ser... Visa bifogad fil 19929