Idag har vi varit på babyrytmik på öppna förskolan, jätteroligt tyckte lilla F och jag. Gick dit och hem i sällskap med några mammor ur föräldragruppen, 40 min+40 min så fick nästan 1,5 h promenad också! Bonus att lilla F slocknade i vagnen efteråt och var nöjd i den hela vägen dit också, så slapp jag kånka på henne i selen.
Vi ska dit nästa torsdag igen definitivt! Trevliga lokaler och pedagoger. Jag gav mitt nummer till en mamma som frågade efter det för promenadsällskap också.
Lagom till man fått dagligt umgänge är det tyvärr dags att börja jobba, men det blir skönt på ett sätt också.
Igår åt jag och en kompis på ett trevligt brunchställe och då somnade lilla F i min famn med ansiktet mot mitt bröst och armarna om mig. Då smälte jag lite.
Till och med så pass att jag inte orkade bry mig om getingen som kravlade runt i min hårbotten i en kvart innan han bestämde sig för att det inte var något bra ställe.
Tror vi är ute ur den jobbiga fasen nu för det är inte alls lika gnälligt om dagarna längre och vi kan göra utflykter igen med gott humör. Dock vill hon att jag sover bredvid henne på nätterna, i natt vaknade jag bredvid henne två gånger utan något minne om hur jag kommit dit ...