Samma pose här just nuEn liten filosof!
Här kör vi laid back-style!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma pose här just nuEn liten filosof!
Här kör vi laid back-style!
Så smart att använda en vattenbalja. Vi har inget badkar men nu vet jag hur jag ska lösa det när tösen blir såpass gammalNär hunden ALLTID är med.
Så här ser det ut när en 2 åring badar, btw. Hund och barn brukar vara ungefär lika skumtomtiga när dom är klara.. Visa bifogad fil 11884
Så smart att använda en vattenbalja. Vi har inget badkar men nu vet jag hur jag ska lösa det när tösen blir såpass gammal
En master får väl ändå höra till kategorin gedigetGedigen låter så... gediget , men jag har en master i ett samhällsvetenskapligt ämne så det får väl kanske räknas till kategorin . Och så hör jag till kategorin människor som gladeligen skulle plugga hela livet
Det går bra! Bvc ville att jag skulle vänta med att ge laktulos tills i onsdags då jag skulle dit men det kände jag inte för så hon har fått 2 ml varje morgon sedan i måndags. Dag 2 med laktulos släppte det ordentligt och efter det har hon kunnat bajsa på egen hand och det är normal bebiskonsistens@Positron hur går det med den lilla? Har det blivit nån skillnad på magen?
Borra hål och använd en diskpropp?Det är toppen. Det enda bökiga är att tömma den, men man får göra det försiktigt bara. Men baljan älskas av fru skumtomte
Det är ju löjligt vad hormonerna kan göra med en men naturligtvis känns det extra bra när ens bebis gillar en av favorittavlorna här hemmaDu när en liten konstkännare vid din barm!
Det går bra! Bvc ville att jag skulle vänta med att ge laktulos tills i onsdags då jag skulle dit men det kände jag inte för så hon har fått 2 ml varje morgon sedan i måndags. Dag 2 med laktulos släppte det ordentligt och efter det har hon kunnat bajsa på egen hand och det är normal bebiskonsistens
Jag är glad att jag hade bildbevis för bvcsköterskan verkade skeptisk till vad jag berättade
Bebis verkar inte ha ont längre och bilesorna börjar bli bättre. Om det är en slump eller om det triggat obehag i magen har jag förstås ingen aning om
Då har jag klickat hem en bärsele också
Vi har en bärsjal vi använt ganska flitigt ändå och som hon nästan alltid somnar direkt i, men upplever att det blir för varmt efter ett tag och då vill hon inte mer. Så tänker att en sele kanske blir svalare, för hittills funkar sjalen bara korta stunder eftersom hon är väldigt varm av sig själv
Funderar på om man kan göra hål i botten och använda en stopp. Sån som man har i vaskenDet är toppen. Det enda bökiga är att tömma den, men man får göra det försiktigt bara. Men baljan älskas av fru skumtomte
Tycker också att det blir så himla varmt i sjal? Min bebis klagar förvisso inte, men efter 30 min är det alldeles blött mellan oss trots att han bara har blöja och jag ingenting. Är det verkligen tänkt att det ska bli så?
Usch, gårdagens jobbiga eftermiddag upprepar sig idag. Bebis är tokhungrig men totalvägrar att amma, äter dock flaska istället. Och mamman känner sig kass och uppgiven...
Om det ska fortsätta imorgon när jag är ensam hemma vet jag inte vad jag gör...
Mm, funderade också på det. I fredags var jag ju borta hela förmiddagen och då åt han ganska mycket flaska, vet inte om det kan bidra till att det kommit nu. Trodde lite naivt att vi skulle slippa det eftersom amningen gått bättre och bättre och vi ändå klarat oss såhär "långt"...Låter lite som tuttförvirring, att bebis föredrar det ena och då ratar det andra... Tror Amningshjälpen har lite tips om det. Hoppas det går bättre imorgon!