Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis som @Monifa har jag börjat få en hel del sammandragningar igen, dessa lugnade sig efter antibiotikan. men är nu tillbaka igen. Även viss molvärk bak mot svanskotan.
Kan vi ta den där underbara diskussionen om gula flytningar?
Alltså, det ser på riktigt ut som knallgult snor och har ökat senaste dagarna, igår blodblandat så jag börjar fundera på slempropp eller bara flytningar med blodigtslem i?
Dig kan man lita påSenaste listan, tror jag!
Januari
2 - Venus_in_furs, första barnet
15 - jordgubbsdoft, första barnet
18 - Feathercloud, första barnet
23 - astilbe, första barnet
25 - Cattaflajna, första barnet, flicka
30 - leoparden, första barnet, flicka
Februari
3 - Monifa, första barnet, pojke
8 - YaHilweh, andra barnet, flicka
10 - JeayL, första barnet, pojke
11 - Sofie_B, första barnet
19 - pollex, tredje barnet
20 - soom, första barnet
23 - Heulwen, första barnet, flicka
Födda:
November
14 - Cili, första barnet. Flicka, 36,5 cm, 1071 g (BF 15/2. -3 mån korr)
27 - Evenstar, andra barnet. Flicka, 49 cm, 4240 g (BF 2/12).
December
11 - Rugge, Första barnet. Flicka, 53 cm, 3375 g (BF 20/12)
Januari
1 - Emrox, första barnet. Flicka, 52 cm, 4150g, (BF 25/12)
3 - Positron, andra barnet. Flicka, 50 cm, 3715 g. (BF 6/1)
Har ju ingen erfarenhet av varken slemproppen eller blod i flytningarna men det i kombination med molvärk i svanskotan får mig ju o fundera på om kroppen börjar bli på g?
Undrar ocksåMen var äääääär alla bebisar?!?! Komsi komsi
Men var äääääär alla bebisar?!?! Komsi komsi
Verkligen! Jag skulle ju helt en punktlig bebis, måste blivit fel nånstans längs vägen...Jag känner lite så med, snart börjar bebisarna i vårtråden. Men var är våra bebisar? Vilka slökorvar vi som är kvar bär runt på
Dig kan man lita på
Tyckte det varit ovanligt tyst från ditt håll så jag tänkte nästan att det var bebis på g
Hehe, jag hade faktiskt en fusknotering på vilken sida i tråden listan fanns, jag har så himla dålig koll om jag inte har den att tjuvkolla på
Oj, det är imponerande. Vilken låg den på?
För jag tror jag gav upp på 80 någonstans
Idag är det v 36+0 här och cerklaget är uttaget. Nu är du välkommen bebis! Och i väntan på att det ska hända så hejar jag på alla er som ska ha tidigare, tycker det är läge för lite mer bebisar och mindre graviditeter i tråden nu
Jag har också börjat få mer sammandragningar, framför allt på kvällarna men jag vet inte vad som räknas som mycket? Hur ofta får ni det? Kan få det 5 gånger på en kväll. På dagarna missar jag det ibland då jag är så upptagen men noterar det någon gång då med.