Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@pudsey vilken otrolig lyx
Jag är tydligen expert på att somna när vi liggammar under nätterna, så John sover ganska mycket bredvid mig just nu.
Det är verkligen urmysigt, men inte direkt enligt planen kanske...
Det har blivit lika hos oss, läskigt känns det men jag är extremt lättväckt så jag tröstar mig med det.
Jag är tydligen expert på att somna när vi liggammar under nätterna, så John sover ganska mycket bredvid mig just nu.
Det är både mysigt och nyttigt att tanka närhet på dt viset ! Vi har samsovit utan babynest i mer än 2 veckor nu, gör underverk för både hennes och min sömn när vi kan liggamma och hon kan sträcka sig efter mig och mysa om hon vaknar och sen somna om utan att behöva väcka mig. Har slutat vara i zombiemode sen jag tog bort nestet.
Vi kommer samsova så länge hon vill, och sova i eget rum känns väldigt långt fram i tiden.
Korsa axelremmarna när du bär på mage, så gör jag som har t-rex armar och aldrig når bak på ett bra sätt.Den verkar så smidig. Kan vara ett bra komplement till manducan som jag knappt kan ta på mig själv med knäppet i nacken.
Tåls att fundera på
Korsa axelremmarna när du bär på mage, så gör jag som har t-rex armar och aldrig når bak på ett bra sätt.
Nu fick jag ändan ur och bokade tid för efterkontroll och insättning av spiral i nästa vecka. Vi har levt lite (med betoning på lite ) on the wild side och kört oskyddat. Känns inte som om risken (chansen) är så stor för en graviditet med tanke på hur svåravlat det varit tidigare men safe känns sådär lagom så det blir spiral.
Hur tänker ni andra?
Mvh Miks
Nu fick jag ändan ur och bokade tid för efterkontroll och insättning av spiral i nästa vecka. Vi har levt lite (med betoning på lite ) on the wild side och kört oskyddat. Känns inte som om risken (chansen) är så stor för en graviditet med tanke på hur svåravlat det varit tidigare men safe känns sådär lagom så det blir spiral.
Hur tänker ni andra?
Mvh Miks
Hur tänker ni andra?
Mvh Miks
Men ska du inte få hormoner? Har förstått det som att man hamnar i klimakteriet när livmodern försvinner och om man är ung så får man medicinsk hjälp med biverkningarna av att ta bort den.Hmm tja jag blev ju av med livmodern så slipper ju ens fundera på det, å andra sidan så var jag ju steriliserad innan så här gjorde vi barn på burk
Skämt å sido, men seriöst det är jättejobbigt att vara av med livmodern, jag har alltid lidit av pms och nu åker humöret bergodalbana, bara det att jag har ingen koll längre på var i hormoncykeln jag befinner mig. Pms och mensvärk osv gick hand i hand = oftast från ägglossning fram till mensstart. Nu har jag ju ingen aning och det är mentalt jättejobbigt. Kan ju tillägga för den snabbtänkte att ja men det kan ju inte vara så svårt att räkna ut.. att mina cykler alltid varit sjukt oregelbundna.
Hur tänker ni andra?
Mvh Miks