Vinter 09-10 mammor

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vinter 09-10 mammor

Har inte lagt upp någon film med den här bebisen men har några med Rasmus, men då hade jag ju moderkakan i framvägg som dämpade så du kan ju lista ut hur det ser ut nu :eek:

Självklart visar jag er, har ju några klipp från ultraljudet oxå jag vill visa men mitt personnummet står ju med och jag tänker inte ladda upp dom först jag fått bort det ;)

Haha ja det ar den enda positionen som funkar numera :angel: Jag ska beratta for sambon att det kan hjalpa bebisen att vanda pa sig sa kanske vi far till det mer an en gang i manaden ocska :D

Mouhahahaha.:devil:

Här är det fortfarande några positioner som fungerar. Hoppas att vi inte gör något så bebisen vänder sig. Norpan ligger nämligen med huvudet nedåt och sparkar mig mer än gärna i revbenen på höger sida.

Här snöar det lätt också. Härligt. Jag älskar snö.

Har tänkt byta däck på bilen idag. Ska ut och åka ikväll. Bäst att byta innan man blivit så stor att man inte kan böja ihop sig tillräckligt.

Haha ja det ar den enda positionen som funkar numera :angel: Jag ska beratta for sambon att det kan hjalpa bebisen att vanda pa sig sa kanske vi far till det mer an en gang i manaden ocska :D

Jag får i alla fall minst 1 ggr i veckan, alltid på lördag morgon :rofl:
De 2 sista månaderna med Rasmus fick jag ju inget alls för Rasmus låg så djupt i förlossningskanalen. Men den här ligger ju fortfarande på tvären (hon verkar tro att vägen ut är genom mitt vänstra ben!) så nu får man väl igentligen ligga i för sen har man ju de där j*vla avslaget och då får man inget för då är det så blodigt och slemmigt där nere.

Senast ändrad:

Vad gor ni med Rasmus da? Har ni nagon knullbarnvakt eller staller ni klockan pa 6? :D

Min sambo jobbar ju 5 kvallar i veckan. Men vi brukar resonera som sa att det ar battre att vilja men inte ha tid an att ha en massa tid och inte lust :D

Rasmus sover ju i egen säng och är en sömntuta som sin mor :D

Ställa klockan behövs inte, maken går upp tidigt när han jobbar (därför orkar han inte på kvällarna...) så han väcker ju mig på lördag morgon ;) Sen går han upp å tänder en brasa, då brukar Rasmus vakna till, sen dukar dom fram frukost och så väcker dom mig när allt är klart. Jag älskar lördagar :D

nu ska jag skryta här - jag kunde faktiskt ligga platt på min karl ända tills det var två veckor kvar:D

fast fick inte chansen så ofta.....

Hoho men du har ju sett min mage sa du kan ju forsta varfor vi ar lite begransade :D Visserligen ar sambon mager som en sticka men wtf, jag rakar dessutom gilla from behind sa mig passar det alldeles ypperligt ;)

jerseyko jag glomde att Rasmus sover dubbelt sa mycket som Sam. :D Dina lordagsmorgnar later toppenmysiga!

nu blir ja faktiskt lite :mad: på er.

ja vill faktiskt åxå få nån meter, men neheeeeeeej då!
låt hela regionen växa igen och bli bortglömd vettja!

*muttrar å är lite sur över sina över 100 dagar i celibat*

fast å andra sidan kommer det bli desto roligare när det väl sker! :banana::bow::banana:

Forra gangen jag var gravid blev sambon skraj nar jag var i 6e manaden ungefar. Sen drojde det typ 10 manader innan jag fick nagot igen! Sa jag har haft mitt liv i celibat tycker jag :D

Du far val leka med dig sjalv? ;)

ast om du ber honom hålla in magen så det blir som en grop, och sen fyller du gropen med din mage borde det ju funka för dig med :idea:

De e ju bara å hoppa på honom! Jag kunde förstå min make när Rasmus huvud låg precis i ingången att det inte är så bekvämt att vara där då. Men är det fritt då har han inget å skylla på! De e ju bara å göra sitt jobb att ta hand om sin gravida kvinna och hennes begär :angel:

Förresten tror jag min make har fått graviditetscarvings :rofl: Han köper dubbelnougat HELA tiden och igår ringde jag och bad han stanna å handla snabbt innan han åkte hem. Hitta kvittot idag när jag packa Rasmus badkläder. Mjölk, müsli, grädde och blöjor bad jag honom köpa. Men det står ju dubbelnougat oxå!!!

du kan ju berätta för din sambo att nästa grej som kommer vara där nere kommer vara en halvmeter långt och 35 cm i omkrets :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka