Vinter 09-10 mammor

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vinter 09-10 mammor

å men då kan vi muttra tillsammans...:cool:

Men jag har blivit lovad av min BM att hon skall remitera mig för åtgärd av de äckliga, ömma, hemska åderbocken "där nere" så fort bebben är ute o jag är läkt i övrigt om eländet inte försvinner av sig självt, vilket det tydligen skall göra i de flesta fall. Så det känns ju som en liten tröst i eländet iaf det är ju inte sååå många veckor kvar nu.

Och jag älskar min fantastiska sambo som aldrig ger upp utan försiktigt frågar varje dag om det inte är lite lite bättre nu :love: Men tyvärr får jag nog snällt vänta, men det sista som överger kroppen är hoppet sägs det ju! Än kan under ske :angel:

De e ju bara å hoppa på honom!

om det ändå vore så enkelt!
sista gången vi prova gick det ungefär såhär:
1. missionären. magen i vägen, fick byta till
2. mig överst. ryggen strejka. bytte till
3. liggande på sidan. tyvärr valde vi fel sida, magsäcken hamna uppåt och jag fick halsbränna. bytte då raskt till
4. andra sidan. vid det här laget var såpass avtänd pga graviditetsbiverkarna så vi körde torrt. vilket ledde till
5. torra slemhinnor - ajajaj! det sved och klia och var skitjobbigt.

vi beslutade ganska fort att detta var sista gången..... :crazy:
hela processen var över på kanske 2 minuter.

Du far val leka med dig sjalv? ;)
i all ära, men hur skoj är det då? det är mer som ett illa tvunget....... :grin:

du kan ju berätta för din sambo att nästa grej som kommer vara där nere kommer vara en halvmeter långt och 35 cm i omkrets :d
kanske är det jag har redan... :devil:

hängde fram nya handdukar i duschen under helgen och han fråga lite beskivet varför han hade fått en så liten handduk? "för att du har så liten snopp såklart." :angel:

men heder åt honom, han har inte försökt en enda gång sen vi sa att vi får ge upp sexet tillfälligt. tjatar inte, frågar inte, bara väntar. :love:

Sätt dig öven hans ansikte då och säg att du inte går där ifrån först de är klart :angel:

Mina slemhinnor är superkänsliga, minns inte att dom var de förra graviditeten :(

:rofl::rofl::rofl: å va nöjd han skulle bli då! *NOT*
fast iofs väger ja 30 kilo mer än honom, så ja kanske kan tvinga honom att ligga kvar..... :devil:

känsliga slemhinnor är ett satans påfund och borde bannas från jordens yta för all framtid.

Mina slemhinnor är superkänsliga, de senaste försöken till nån slags aktivitet i sängen har slutat med blodbad.. :( Nu är det ett tag sen vi testade (typ 2 månader, stackars maken), men det känns inte så lockande att testa igen..

Haha ja jag far halsbrannan fran hell ocksa, speciellt om man har rumpan upp i vadret :D Men det sket jag i, andades djupt och svalde magsyran! Men gud vad gott det var med Gaviscon efterat hihi.

Kansliga slemhinnor daremot ar ju inte sa skoj, det gor ju ont ju... Naja det ar inte sa manga dagar kvar for dig Cilla! 40 for mig idag! :bump:

Men kan du inte testa glidmedel?

Och nu har ni ju alldeles blivit från vettet allihopa.:rofl:

Ni ska ju föda barn för höge farao! Inte gå omkring och tänka på snusk.;)

Fast det är lite trist med en mage ivägen när man har lust, för lusten verkar inte ha försvunnit någonstans verkar det som.

Jag har förresten försökt göra något åt mitt I-landsproblem som systersonen Anton så vänligt påpekade. Det är bara det att jag måste hålla i magen med ena näven och trimmern i den andra och spegeln får man ta sen. Och då blir det som det blir. Istället för lite kortare frisyr så blev det nästan kalt... Fan, jag som ska stå modell ikväll. Får vända arselet till.

Jag köpte en tub glidmedel på apoteket, vilken räddning :D Men det gäller ju att ta fram den oxå, kan ju inte ha den stå framme hela tiden vid sängen :o

...eller när sonen kommer knallandes med tuben i handen å tycker att det är superkul! gärna mitt i familjemiddan eller så! :rofl:

glidmedel, där sa du nått.....
varför i hela friden har ju inte tänkt på det? :confused:
jaja, nu är det ju inte så länge kvar heller, förhoppningsvis står jag ut i några veckor till. :angel:

:eek: med 15 dagar kvar? :eek:
oh no, skulle inte tro det.........

:D

å gubben vill INTE stoppa in nått där nått annat snart ska komma ut. :angel:

Inte?

Det kan väl vara roligt för besökare att spekulera i vad ni sysslar med.:devil:

Mammor och pappor har ju inte sex :angel: Undra hur jag kunde bli gravid igen *hrm*

Idag när jag hämtade Rasmus på badet så sa en flicka in hans grupp:
"Nu kommer Rasmus mamma, hon har fått en bebis i magen!"
Aha jag har fått den! Vad snällt av min make. Tack och lov frågade hon inte hur den hamna i magen *phu*

"det var en farbror som stoppade in den där" tillhör mina favoriter.
ibland är det pappan sm är farbrorn och ibland (på-köpet-barn) är det en annan farbror. :p

lätt att förstå och kommer föjdfrågan "hur?" skickar man dom till farbrorn i fråga. :D

eller om man inte vill svara ungen så kan man ju säga att man blev hungrig och att man börjar bli sugen på ett barn till! ;)

*kl*

Hmmm, suck. Det är lager rensning på barnens hus i helgen och vi har 20 mil t & r dit. Sitter och tvekar på om dte verkligne är värt att åka dit eller ej. Någon som varit där på lagerrensning tidigare?

Det vi skulle behövt är egentligen en bilbarnstol och sen lite småplock. Är det rea på bilbarnstolar oxå?

Nu kan jag visa en filmsnutt på vad som händer när man matar en bebis med kladdkaka.

När man filma med mobilen vart de i mp4 å de vill inte min dator samarbeta med så jag slängde upp en snutt. Sen fick jag lägga på musik oxå för jag andas rakt i mikrofonen :rofl:

http://www.youtube.com/watch?v=9TOME0npMQo

Någon frivillig barnvakt kanske?

Shit! Det ser helt galet ut :p Undra vad den sysslar med där inne?

kl

Jag har äntligen uppdaterat i magtråden. Jag är sämst på att fixa "riktiga" magbilder, så det fick bli en med kläder på.

KL

jag har också åderbråck downwards-det är INTE roligt. 6 är inte att tänkta på, jag har 0 lust. Har dessvärre inte haft på länge och tror jag får skylla mig själv. Min minst sagt hetsiga livsstil (inkl ej sovande son-han sover fortfarande aldrig en hel natt) gör inte att man är direkt pigg någon tid på dygnet. :(

Men nu börjar även jag känna av graviditeten (v30), förutom bråcken då som kännts länge. Sammandragningar när jag försöker skynda mig och ont i ryggslutet när jag går för mycket. Inte jättemånga extrakilon ännu så magen står ut som en strut ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka