Sv: Vinter 09-10 mammor
Idag har vi haft det soft.
Eller Rasmus sov hos oss i natt, lät mig vara men härja massor med sin pappa, dom gick upp vid 6 i morse sa maken och jag påminde honom om att det är vintertid nu. Själv klev man upp 4 timmar senare
Lekt med Rasmsu hela dagen så maken fått slappa på soffan, sen gjorde jag lunch och maken försökte lägga Rasmus i sin nya säng, men han fick inte vara i rummet för Rasmus som klev upp hela tiden så jag gick och la mig där istället för maken skulle iväg och slipa ett golv.
Jag somnade, vaknade av att jag hörde bilen åka så jag tänkte att nu åkte han iväg och jobbade. Somnade om, vaknade upp och kissa och Rasmus vaknade oxå och kom och hämta mig och så gick vi och la oss igen, somnade om. Vaknade törstig, ashungrig och super ont i tänderna.
Går upp, sätte rmig vid datorn, ops 16:30 är klockan! Mörkt ute så jag ser inte om bilen är hemma. Rasmus kommer upp, vi äter lite, jag ska förbereda amten och hör ett skumt ljud i källaren och tror nu j*vlar har pannan gått sönder men där hitta jag maken full fart med gasbrännaren för att tända pannan
Börjar med maten och maken berättar att han haft skittråkigt idag
Fixade golvet, kom hem och fikade, vi bara sov. Så han åkte ut och jaga, kom hem och vi sov fortfarande!