Vinter 09-10 mammor del 2, den spännande uppföljningen...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vinter 09-10 mammor del 2, den spännande uppföljningen...

Haha bra där ;)

Grattis som bara den till Vindvissla och hela familjen :love: Underbart det måste vara att äntligen ha lilleman på utsidan, och tänk att han ändå skulle ut innan nyår :p

Hade allt gått bra förresten?

:banana::bump:Grattis vindvissla :bump::banana:

Men om vindvissla är klar nu...Betyder de att min bebis är nästa på tur :eek: Jag är ju inte klar, men jag tror hon kommer på måndag!

Nejdå, tror jag kommer före dig faktiskt ;) ligger ju redan över tiden med ett dygn :D haha.

Fortfarande lugnt, ligger på stadiga 70 kg nu och rör mig inte uppåt då illamåendet är tillbaka. Haft förvärkar i snart fem dagar nu, mest på kvällarna. Börjar bli nervös nu :crazy:

Äntligen! Grattis vindvissla till lillebror! :laugh:

Snart min tur nu ju, 6 dagar till BF!!

Senast ändrad:

Grattis Vindvissla till sonen. Hoppas att allt gick bra.

Grattis Vindvissla med familj & välkommen till världen lilla Minivissla

8gqnd3vbmfr4qns5ihgr1gpyvqwhp3a

grattis vindvissla!!
här kommer en till som ger sig till känna:) varit inne här & läst då & då för att följa andra som är lika långt gångna i graviditeten. jag har bf idag!! men tror det kommer dra över endel..

Vi är ett helt gäng som ska ha samtidigt ju. Sen tror jag på klassträff på BB för min del. 3 klasskompisar till mig ska oxå få barn nu i januari :D
Men ska jag gå efter ultraljudet så har jag ju typ 1½ vecka kvar. Kanske hinner bli redo på den tiden.

Nu är jag så j*vla trött att jag orkar inte åka och föda något barn. Magen är helt omvänd. Från att ha vart långsam till att helt plötsligt vara snabbare än normalt. Jag är törstig 24/7 och måste äta varannan timme :angel:
Maken bara går runt och är cool lugn. Han har tankat bilen och så fick den en sup med olja, spolartvätskan är påfylld och så fick bilen nya torkarblad så man ser ut ;)
Bilstolen är dock inte monterad. De måste göras för den glömde vi hemma när Rasmus föddes!

Och tror ni inte jag vaknade i morse och låg på mage? Hur tusan funkar de lixom? Bebis kommer ju vara helt platt!

Ett stort grattis vindvissla med familj till den lille grabben!!!! :bump::bump::bump:

Hoppas allt har gått bra och vi ser fram emot berättelsen och bilder på det lilla knytet!

Ha ha, du måste ha en väldigt mjuk säng så magen sjunker ner i ett hål ;).

kl

jaha här kan man inte ens resa bort innan ni börjar ploppa ut ungar! då kommer väl jerseykos bebis när jag åker hem igen, troligen på lördag ;)

GRATTIS VINDVISSLA!!!!

new-baby-boy-teddy-bear-balloon-bou1.jpg

Alla sätt är bra utom de dåliga.;)

Själv är det på sidan man får sova om man har en Norpan i magen, eller a la Rasmusstil. Det blir bråk så fort jag vänder på mig i sängen.

Har fortfarande lite ont då och då men mest när jag sitter eller står. Det trycker rätt bra nedåt nu. Men inte som igår. Fifan. På nåt sätt inbillar jag mig att man känner på sig när det är dags. Och så känns det inte nu fastän det gör lite ont emellanåt. Kan det bli så när huvudet sjunkit längre ner att man känner mer smärta?

Ja när de dunkar på bäckenbottenmuskeln med huvudet :crazy: *paaaain* De gör så in i h*lvete ont de roar sig min bebis med att göra varje kväll :mad:

Eller när min mamma killa henne så hon hoppa jämfota i magen. Det kändes faktiskt som om hon var halvvägs ut och vände det dunkande ända bak i rumpan på mig men utgången var ju låst så hon stuttsa tillbaka, mamma bara garva för de såg så kul ut, så peta hon på henne igen så hon vände sig om och drog fötterna längst med hela magen *aaaaaaj*

För mig känns de som det är typ 2-3 månader kvar imellanåt. Har inga känningar alls och tycker magen är liten och smidig fortfarande. Jag tror även jag är liten och smidig fortfarande och de får jag ju sota för varje kväll sen när jag varvar ner och fogarna börjar värka, att man aldrig lär sig!

Och nyss åkte maken och Rasmus iväg och handla, hehe då öppna jag en av alladinaskarna och åt upp alla goda :angel: Nu mår jag illa..Blev nog lite för mkt choklad på kort tid.

Hörru det är nog dags för dig...

1. Tömma magen
2. Ladda på med vätska
3. Börjar bli leds och grinig :angel:

Det är inte många dagar kvar här inte...

kl

Superdupergrattis Vindvissla!!!:bump::bump::bump: Äntligen kom han ut, ska bli så spännande att få se vem som gömt sig därinne =) Hoppas att allt gick bra och att du mår prima!

//Julia

KL

Grattis vissla!!! Kuuul, och jag hoppas allting gick bra.

Punkt 1 är redan påbörjad. Och törstig är jag ju 24/7!

Nu står en jätteladdning med maränger i ugnen och jag lyxa till det med att ha i lite chocklad i smeten :d

Förhörde maken igår om Rasmus förlossning.
- Hade jag ont när jag födde Rasmus? Sa jag de någon gång?
- Du skrek ge mig epudral ge mig epudral NU! Fast inte så barnvänligt, sen fick du lustgasen och då blev du snäll igen.

:rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka