Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är också nyfiken, det enda ledtillskott jag hitills har fått någon effekt på är bioglucomin+HA på gammelhästen, resten har varken gjort till eller ifrån mer än i plånboken.
Enligt dem själva (han som utvecklat det) ska sammansättningen göra att det funkar optimalt som ledtillskott. Själv har jag inte testat, men kanske gör det till hösten.
Jo, det innehåller ju sådant som brukar anses vara bra. Förutom HA då, men det har de ju separat om man vill tillsätta det. Just nu tror jag inte tant är i behov av något, men jag brukar ge en kur då och då av något ledpreparat. Vi får väl uppdatera i tråden när vi (ev.) testat
Foder & Strö
Har en häst som kissar ner hela boxen. Han är ute mellan 06-21 kan strö boxen med spån dagen efter är den nerpissad så måste strö boxen...
Trädgård & Växter Delade min chokladmynta idag. En halva får bo kvar i lerkruka, den andra bor i en ampel.
Ska dela ingefärsmyntan med. Den är större så...
Hästhantering Ja så är det ju. Men så länge folk skriver annonsen med ärliga ord utan att försöka dölja saker så vet man vad man har att göra med. ”En...