TheHunted Trådstartare 14 Jul 2005 #1 Vill se bilder på era boots, lägg upp några bilder på era boots, hälst när hästen har dom på så jag får se hur dom sitter...
Vill se bilder på era boots, lägg upp några bilder på era boots, hälst när hästen har dom på så jag får se hur dom sitter...
CosmicQueen 14 Jul 2005 #2 Sv: Vill se bilder på era boots... Här är 2 bilder på min pålla med boots på sig. Kanske inte syns så bra, men det var dom bilderna jag kunde hitta...
Sv: Vill se bilder på era boots... Här är 2 bilder på min pålla med boots på sig. Kanske inte syns så bra, men det var dom bilderna jag kunde hitta...
Mitrolle 14 Jul 2005 #3 Sv: Vill se bilder på era boots... Här är min häst med boots: Bilden En till De sitter faktiskt bra de där. Kan ge skav om man har dem dagligen dock.
Sv: Vill se bilder på era boots... Här är min häst med boots: Bilden En till De sitter faktiskt bra de där. Kan ge skav om man har dem dagligen dock.
Tigertofflan 14 Jul 2005 #4 Sv: Vill se bilder på era boots... Har sk. klapperboots på Chevino. Använder dom dagligen, och han får inget skav. Klick för större
Sv: Vill se bilder på era boots... Har sk. klapperboots på Chevino. Använder dom dagligen, och han får inget skav. Klick för större
A Akustik 14 Jul 2005 #5 Sv: Vill se bilder på era boots... eskadron boots m. fårskinn här e bild på min pojke, hoppas du ser..
Sv: Vill se bilder på era boots... eskadron boots m. fårskinn här e bild på min pojke, hoppas du ser..