Vill ni se;)

lady_vip

Trådstartare
Var och tittade på något ganska gulligt idag :D

valp2.jpg

valp1.jpg

Senast ändrad:
Sv: Vill ni se;)

3 + veckor och går redan och småmorrar och skäller vid missnöje, riktiga terrorister :love:

Och ja, glömde, någon som har namnförslag så BRING IT ON!! En tik... Helst ett engelskt adjektiv, subjektiv eller liknande, typ som Fortune då fast gärna lite enklare. Bryr mig inte så mycket om de där typiska "hundnamnen", Fortune har ju klarat sig;)

Fame ska min tysk heta tänkte jag faktiskt :D Det passar liksom en sån, annars har jag varit där och snurrat länge. Min kompis tycker Precious, men med tanke på vilka bekymmer folk har med Fortune så lär väl inte Precious vara lättare... Har haft Faith, Fay, Grace och Gloria också uppe.

Nä, inte så likt Loka eller Fortune bara. Sen är det bra om det inte slutar på ja, typ Enya, Soya osv eftersom man använder JA! ganska mycket i jakten.

Åh! Nakenråttor! :love:

;)

Noisy? :p
(Lucy) Lawless

Min favvotant från england alla gånger är annars Hyacinth... :D Med hennes systrar Violet, Daisy och Rose.

images

Senast ändrad:

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 513
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 915
Senast: Tantan
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
589
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 841
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka