Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Och ja, glömde, någon som har namnförslag så BRING IT ON!! En tik... Helst ett engelskt adjektiv, subjektiv eller liknande, typ som Fortune då fast gärna lite enklare. Bryr mig inte så mycket om de där typiska "hundnamnen", Fortune har ju klarat sig
Fame ska min tysk heta tänkte jag faktiskt Det passar liksom en sån, annars har jag varit där och snurrat länge. Min kompis tycker Precious, men med tanke på vilka bekymmer folk har med Fortune så lär väl inte Precious vara lättare... Har haft Faith, Fay, Grace och Gloria också uppe.
Nä, inte så likt Loka eller Fortune bara. Sen är det bra om det inte slutar på ja, typ Enya, Soya osv eftersom man använder JA! ganska mycket i jakten.
Hästhantering Spring kortare sträckor och många galoppfattningar för att avdramatisera.
Det är ett måste att kunna springa bredvid barnponnyer tex, om...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.