Vill ni gissa raserna?

Cattis_E

Trådstartare
Är det någon som vill gissa mellan vilka två raser mina föräldrars hund är en blandning av? Mamman är av en vanlig ras medan pappan är av en ganska "sällsynt" ras.

Jag undrar också om någon av er har en hund av den blandrasen, men det är kanske lättare att veta när ni gissat rätt..
catrine.ekman@1085318456190-250x186.jpg

catrine.ekman@1085318573105-250x186.jpg

Jo, det var ju den lätta :)
Vad tror ni om den andra då? Jag kommer ge er ledtrådar så småningom..

Ha ha...du tog orden ur mun på mig. :mad: :D

Det måste ju vara så! Fast även om det är en blandning golden-maremma-abruzzese så tycker jag det var lite väl långhårig svans. :confused: Eller!?

Men den var himla fin i alla fall! :)

Nä, du kan väl inte det. :p Men det hjälps upp då jag har en snabbare ponny än dig. De hade race i hagen idag. :D Min vann med flera längder. :bow: och din kom som god tvåa. Fast om man måste gå in på detaljer så tog min innerkurvor hela tiden. :angel:

Nej , men jag har haft en som nästan såg ut som din...fast det var allsköns blandningar i den...Irl Setter,Pyrenee,Howavart,schäfer och nåt mer som jag inte kommer ihåg...och så såg han ut som en STOR kraftig golden :confused: :rofl:

Det var ju lite lustigt att han såg ut som en stor vit golden med alla de raserna i sig. Var det kanske mycket pyreneerhund då?

Sv: Vill ni gissa raserna?

nä men äger & föder upp rasrena pyreneerhundar.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 253
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
988
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 767
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 765

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Kemnevall sadel
  • Ny sits
  • Spånpellets