VILL man se ut så här??

ameo

Trådstartare
Moderator
Såg just en TV-reklam om mascara, så här såg resultatet ut:
mascara_zps9a1722f3.jpg

VILL folk verkligen se ut sådär?
Jag tycker det ser för jävligt ut, rent ut sagt...

Sv: VILL man se ut så här??

Hihihihihi.....:D

Hade jag visat upp nyllet sådär för min gubbe hade han flabbat ihjäl sig!
Men vi är nog fel generation eller nåt ;)

De övre fransarna ser ju bra ut, men spindelben under ögonen är kanske inte jättesexigt... :p

Jag ser hellre ut så där än har håret spretigt rakt upp i nån "modern" frisyr! Jag ska inte säga att hon hade gjort det snyggt, men helt fult var det inte!

Manga väl?

Har för mig jag sett någon reklam om det hela.

Vill o vill, det kommer ju fram lite då o då att manga är "hett"...

Glider in från ungdom och säger att jag tycker det ser ganska coolt ut :D Men jag skulle inte vilja att mina fransar såg ut så.

Kidsen vill..... Den heter ju miss manga
Pja, jag vet inte ens vad manga står för...

Och jag ser än större anledning att predika naturlighet för barnen. Det är ju inte på något sätt naturligt att ha såna där ögonsvansar.
Och så kan man ju vara medveten om att jag som ung hade långa mörka svansar rent naturligt och även har "nedärvt" detta till mina avkommor...
SDC10006.jpg

Förutom spindelbenen under ögonen som jag inte tycker är snyggt så tycker jag att övre fransraden ser helt normal ut. Ungefär så ser mina ögonfransar ut med lite mascara på sig iallafall.

Jäpp:D jag älskar svarta mascaror och glitter, och använder just den mascaran och är stormförtjust. Är över 30, och är en storkonsument av flytande eyeliner och guldglittrig ögonskugga utöver detta.

Olika tider har olika mode? Vissa gillar naturligt andra inte...

Själv kan jag inte förstå hur Alice babs ens kunde gå ut i sin ytterst fula strutbh...

Jag tycker det ser för jävligt ut, rent ut sagt...
Kan du specificera exakt vad du tycker ser illa ut?

För övre fransraden ser ju helt normal ut. Sådär ser väl de flesta ut med mascara. Undre fransraden är ju stylad för att vara spindelben, och den ser väl inte så bra ut enligt min mening.

Övre fransraden är ju jättefin, undre not so much. Men det är väl för att förstärka mangatemat. Jag har den mascaran och man måste inte ha spindelben med den ;)

Ja, jag kan specificera det. Jag tycker det ser förskräckligt onaturligt ut och jag har aldrig sett någon som fått sådär långa och tjocka fransar bara för att det kommer lite mascara på.

ärligt, skulle aldrig falla mig in. ;)
Däremot kommer jag fortsätta diskutera naturlig make up med mina döttrar...

Lösögonfransar i olika varianter fanns redan, när jag var ung för en massa år sedan. :D

tja, lösögonfransar ja. Men det där ska väl vara skapat av mascaran, antar jag.

(och bägge varianterna är lika illa, enligt min uppfattning)

Ja, jag kan specificera det. Jag tycker det ser förskräckligt onaturligt ut och jag har aldrig sett någon som fått sådär långa och tjocka fransar bara för att det kommer lite mascara på.

Jag har så långa ögonfransar även utan mascara. Så tjocka har jag inte men jag vet flera som har det. Självklart syns det mer med mascara på hur långa/tjocka fransarna är. Vi är ju alla olika och att tala om förskräckligt onaturligt tycker jag är att ta i.

Liknande trådar

Kultur Med tanke på de andra trådarna. Vilken är den sämsta filmen ni sett? Det finns ju många, men om ni måste välja ut just en och peka på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 473
Senast: Enya
·
Kultur Är det någon mer än jag som sett denna dokumentär? Jag såg en massa inlägg på sociala medier gällande den, där folk ville diskutera...
Svar
3
· Visningar
741
Senast: kolblakkur
·
Hemmet Efter många nöjda år med Boxer så är nu vårt förhållande helt slut. Jag har sagt upp abonnemanget. Först så slutade mitt Tele2 Play...
2
Svar
29
· Visningar
3 737
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 917
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar