Vill komma upp i högre klassar med henne

Sv: Vill komma upp i högre klassar med henne

jo jag vet jag har börjat smått provat hoppa teräng men hon trivs inte med de så jag ska bara rida dressyr för jag har lixom fått reda på att förra ägaren misshandlar henne hon kommer till stallet å rider ¨å slår min häst :'(

Men snälla :crazy: du framstår inte som spec seriös :rofl:
Tror du att vi ska tro det du skriver? :smirk:

Säkert att förra ägaren skulle komma och rida och slå din häst.

En normal människa skulle flytta hästen till "hemlig ort" om det skulle hädna.

Men snälla :crazy: du framstår inte som spec seriös :rofl:
Tror du att vi ska tro det du skriver? :smirk:

Ovanligt hårt för att komma från dig... :crazy:

Vi har ju ingen aning om vad som pågår i TS liv. Det kan mkt väl vara sant likväl som osant, men det spelar väl inte så stor roll vilket?

Jo det kan jag hålla med om till viss del såhär i efterhand :o
Men jag undrar verkligen om man finns på riktigt om man (uppenbarligen eftersom det enl TS pågår) tillåter att ngn kommer och rider samt misshandlar ens häst.
Om det är så vore en polisanmälan kanske på sin plats istället för att beklaga sig här på buke.
Ibland blir det bara too much, har läst flera av TS andra trådar och tja, jag har svårt att tro det som skrivs.

:rofl:

Låter lite bökigt, vad är det för fel på en polisanmälan? :D

För polisanmälan kanske inte skulle räcka.
OM det nu är så att fd ägaren faktiskt kommer och rider hästen, så skulle säkert personen ifråga fortsätta göra det, men i smyg, så ingen skulle se henne/honom.
Vill hon så går det.
Jag skulle inte "lita" på en polisanmälan om något sånt skulle hända, jag skulle flytta hästen och hålla tyst om vart den stod.. :crazy:
Men jag vet inte. Jag kanske är överkänslig när det gäller min pålle :D

För polisanmälan kanske inte skulle räcka.
OM det nu är så att fd ägaren faktiskt kommer och rider hästen, så skulle säkert personen ifråga fortsätta göra det, men i smyg, så ingen skulle se henne/honom.
Vill hon så går det.
Jag skulle inte "lita" på en polisanmälan om något sånt skulle hända, jag skulle flytta hästen och hålla tyst om vart den stod.. :crazy:
Men jag vet inte. Jag kanske är överkänslig när det gäller min pålle :D

Jag har iallafall bara hört att hon gör de men jag vet inte heller vad man ska tro:crazy: för min kompis sa dee till mej men men skit samma jag vet inte det sa hon iallafall men jag ville ju inte säga att hon precis ljuger , men jag vet inte vad jag ska tro jag säger bara de jag hört vad hon har sakt ;)

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 639
Dressyr Ingen kritik mot någon, bara genuint intresserad av orsakerna samt en allmän debatt om hobbysportens konstnader, med utgångspunkt i...
2 3
Svar
54
· Visningar
8 111
Senast: fio
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 036
Senast: jemeni
·
Ridning Jag har ett 7- årigt sto som jag ägt sen hon föddes. Hon har en del åsikter, humör och integritet och testar andra som ska hantera henne...
2
Svar
22
· Visningar
4 844
Senast: Exotizc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar