Vill inte ha hästgård till granne

Sv: Vill inte ha hästgård till granne

Finns väl typ 1 miljon platser att bygga hästgård på i tierps kommun, även om man nu får allt beviljat, hur kul är det att vara hatad av alla grannar?

Nä leta efter en ny åker att bygga på i stallet.

KL

De gnälliga kringboende borde få höjda hyror pga. förmånen att få bo invid en hästgård och se de vackra djuren alldeles gratis ;-)

KL

De gnälliga kringboende borde få höjda hyror pga. förmånen att få bo invid en hästgård och se de vackra djuren alldeles gratis ;-)

Absolut, och tänk alla pengar dom spar in på att slippa lösa kort på gymmet. De får gratis motion när dom ska smälla alla flugor inomhus. :idea:

Finns väl typ 1 miljon platser att bygga hästgård på i tierps kommun, även om man nu får allt beviljat, hur kul är det att vara hatad av alla grannar?

Nä leta efter en ny åker att bygga på i stallet.

Fast det är väl inte så konstigt om de vill bygga sin hästgård i just Sjukarby? Det är ju där ridskolan ligger, och de vill väl bo nära den? Jag tycker det är konstigare att de som bor där nu absolut inte vill ha en hästgård till granne. Det finns väl fler stall där i närheten redan? Plus ridskolan, då. Ett stall mer eller mindre kan väl knappast göra någon skillnad? Fast du har rätt på ett sätt, det är säkert inte kul att vara hatad av alla grannar ...

Ja det kan jag förstå om man vill träna. Men som sagt det finns ju miljoner andra bra platser att bygga hästgård på där det inte redan kryllar av dem.
Antar att det är ridhuset som lockar, det är ju inte som bort mot alunda där det krylalr av ridhus runt varje hörn! Det är ridhusfattigt i Tierp.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 135
Senast: soom
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tjänar för tillfället ganska mycket mer i lön än ordinarie, då jag är utlånad och får massa extra ersättningar för det. Det har...
Svar
0
· Visningar
851
Senast: MissFideli
·
Juridik & Ekonomi Orkar inte med att vara anonym och sånt, så blottar mig väl lite mer än jag egentligen är bekväm med men skit samma. Ber om ursäkt i...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 789
Senast: Trott
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har aldrig velat gifta mig. Jag har aldrig varit den där tjejen som drömt om Prince Charming, bläddrat i bröllopstidningar, spanat...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 907
Senast: Thomasine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar