vill börja med galopp!!!!!!!!!!!!!

Baddy96

Trådstartare
enda sen jag var liten har jag velat rida galopp. Drömde om att tävla ponnygalopp med ponnyerna och nu är jag sååååååååååååå sugen på att rida galopp på stor häst.....Nån som har tips på hur man kan göra för att få prova???tror att jag har rätt bra längd och vikt. 159 cm lång och väger ca 42 kg......:)är såååååååååå himla sugen på att prova alltså!!!

Sv: vill börja med galopp!!!!!!!!!!!!!

Hej!

Unggalopp.nu är en utmärkt sida att besöka för dej som vill komma in i galoppsporten!

Besök den!

Kramar Kimman

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 017
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 919
Träning Hej! Jag är ny i sadeln och min balans är INTE bra. Jag märker det mest när det gäller trav och att rida lätt, att jag också "håller...
Svar
4
· Visningar
1 224
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 978
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2