Vilket djur passar buren till?

Löste sig och löste sig, det var en totalt oplanerad bonus :banana: Större bur ska jag spara till ändå. Blir inte lika stor i höjden men då är det bara att bygga ut ÄNNU mer och fortsätta samla på sig en massa hamsterburar :D

Mina hamstrar klämde sig igenom det.
Jag fick ha brädor, med det gnagde de sig igenom, tillslut fick jag ha glas å plast :D

:eek:
Jäklar vad små de måste ha varit i såna fall. Har ju hört att där huvet kommer igenom kommer kroppen igenom men 1 cm?!
Man slutar aldrig förundras över de små liven :eek:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 963
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 192
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 363
Senast: MML
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 416

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka