Vilket citat är din favorit?

Det är inte bra med ägglikör i urinen (eller var det tvärtom?) :laugh:
Det är av fulla karlars fruar och av barn som man får höra sanningen

"Livet är en svart komedi, skriven för att roa gudarna"

"No brain at all, some of them, only grey fluff that's blown into their heads by mistake, and they don't Think"

We allow our ignorance to prevail upon us and make us think we can survive alone, alone in patches, alone in groups, alone in races, even alone in genders.
Maya Angelou

Får väl säga denna eftersom jag har den intatuerad :)

img_20170421_215951_837_58fb1d67ddf2b307171e4280.jpg
Ja! :love:

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke (Sally). :D

På tal om väggord, jag har ett väggord i mitt vardagsrum (inte jag som valt det och jag hyr så jag kan inte ta bort det heller). Lär dig livets stora gåta, älska, glömma och förlåta. Klyschornas superklyscha och SÅ långt från mig man bara kan komma. :rofl: Mormor (som jag ärvt mitt fantastiska sätt ifrån) konstaterade att slutklämmen hade varit bättre med hata, älta och förbli evigt bitter... :angel:

Jag hade hatat att ha det på väggen :p
Kräks på sånt positivt skit.
Vi har en tavla på jobbet där vi skriver veckans citat. De brukar vara mer i min smak.

Det är aldrig för sent att ge upp

Det kan aldrig bli så dåligt att det inte kan bli sämre.

Sånt gör mig på bra humör, inget hyckleri där inte :D

Jag jobbar som upphandlare och en av de enheter jag upphandlar åt ibland har följande på din vägg:

På denna arbetsplats uppskattas alla medarbetare. Vissa när de kommer, andra när de går.

Liknande trådar

Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
325
Senast: 95johsv
·
Övr. Barn Jag och barnen ska resa. Jag kollar på vilka dokument som behövs. Vissa länder kräver ju medgivande från den andra vårdnadshavaren. Vi...
Svar
14
· Visningar
1 981
Senast: Rosett
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag så släppte Ed Sheeran ett nytt album. Och som ni kanske vet så älskar jag hans musik ❤️ Och jag har iprincip inte sovit nånting...
Svar
5
· Visningar
924
Samhälle Synpunkter på det? Jag läste någonstans att Sverige toppar Europa med mest korttransaktioner per capita. Vet inte om Swich räknas som...
18 19 20
Svar
385
· Visningar
14 965
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sabotage?