Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror han behöver mindre McDonalds i sitt liv. (Alternativt se mindre på Tillbaka till framtiden)Just nu gillar jag min killes citat.
"oooh det är Stephen McFry på tv!"
Det där sista citatet har vi faktiskt på väggen på jobbet.
Jag hade hatat att ha det på väggen
Kräks på sånt positivt skit.
Vi har en tavla på jobbet där vi skriver veckans citat. De brukar vara mer i min smak.
Det är aldrig för sent att ge upp
Det kan aldrig bli så dåligt att det inte kan bli sämre.
Sånt gör mig på bra humör, inget hyckleri där inte
Vi kör också sådana där med ganska svart humor på jobbet. Lyfter verkligen dagen.
Tror han behöver mindre McDonalds i sitt liv. (Alternativt se mindre på Tillbaka till framtiden)
"What doesn't kill you makes you stronger"
Det här är mitt favoritexempel på vitt spridda citat som är bullshit. Alla som blir permanent skadade då? Bokstavligen eller inte. Det verkar som en peppande sak att säga om någon just har genomgått något prövande men som beslutsgrundande talesätt? Nej."What doesn't kill you makes you stronger"
Det där spyr jag på Det är så klyschigt och får fan inte mig att må bättre.
Jag hade hatat att ha det på väggen
Kräks på sånt positivt skit.
Vi har en tavla på jobbet där vi skriver veckans citat. De brukar vara mer i min smak.
Det är aldrig för sent att ge upp
Det kan aldrig bli så dåligt att det inte kan bli sämre.
Sånt gör mig på bra humör, inget hyckleri där inte
What doesn't kill you gives you a lot of unhealthy coping mechanisms and a really dark sense of humour.Vet inte vilka som är upphovsmakarna men...
"Live the way you belive"
"Ta aldrig din psykiska hälsa för given" (Jag som kommit på själv dock)
"What doesn't kill you makes you stronger"
Hört från norrländsk dykare: Det gåååår inte,,,,,och går det blir det inge bra!"Är du norrlänning?! Inlandet eller längst upp då
Jag höll på att bli vansinnig på några av mina borrare från längst upp i norr, deras standardsvar var "He går int" även om det senare visade sig att det var rätt enkla saker att fixa