Vilket citat är din favorit?

Haha. Har knappt hört låten. Men jag älskar texten!
Gjorde den när exet och jag skulle haft 4 års dag...

Jag blev just allergisk i ögonen tror jag :eek::arghh:

Ontopic så har jag inga favoritcitat nu för tiden. Hade många förr, men nu tycker jag de flesta känns så tomma och meningslösa, att det som är kända citat oftast är så pretto liksom.
Men jag vet att jag nånstans i bakhuvudet har några ord som fastnat. Kommer jag ihåg dem ska jag skriva! :p

To dare is to lose footing for a while,
Not to dare is to lose yourself.
Har den intatuerad för en permanent reminder att jag ska våga lite mer i livet, fungerar ibland :p..

Andra jag gillar:
Cry a river
Build a bridge
Get over it

Though se be but little
She is fierce

Vad är det för citat? :)
alltid gillat Becket och det pekar på så mycket i det hopplösa tillstånd livet är, vi går och söker glädjen och meningen med allt. Vi gör det utan att vi kanske bara ska söka glädje och inse att livet inte har en mening utom den vi sätter på det själva. Vi föds och vi dör det är och som vi ska hinna göra något med.

Jag blev just allergisk i ögonen tror jag :eek::arghh:

Ontopic så har jag inga favoritcitat nu för tiden. Hade många förr, men nu tycker jag de flesta känns så tomma och meningslösa, att det som är kända citat oftast är så pretto liksom.
Men jag vet att jag nånstans i bakhuvudet har några ord som fastnat. Kommer jag ihåg dem ska jag skriva! :p

Hahaha. Lugnt, jag älskar citatet ändå!

Ung ”Your future you is gonna thank you”, intalar jag mig när jag tar mig i kragen och gör det där som jag skulle kunna skjuta upp till nån annan dag.
Tror det sägs i ”How I met your mother”

Mitt hatuttryck är ”Det är du värd”. Vem är inte värd det den får/gör, och skulle nån säga motsatsen?! ”Nä, hördu, ställ undan det där vinglaset, det är du inte värd”

Liknande trådar

Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
325
Senast: 95johsv
·
Övr. Barn Jag och barnen ska resa. Jag kollar på vilka dokument som behövs. Vissa länder kräver ju medgivande från den andra vårdnadshavaren. Vi...
Svar
14
· Visningar
1 981
Senast: Rosett
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag så släppte Ed Sheeran ett nytt album. Och som ni kanske vet så älskar jag hans musik ❤️ Och jag har iprincip inte sovit nånting...
Svar
5
· Visningar
924
Samhälle Synpunkter på det? Jag läste någonstans att Sverige toppar Europa med mest korttransaktioner per capita. Vet inte om Swich räknas som...
18 19 20
Svar
385
· Visningar
14 965
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2022