Vilket är det mest frekventa ordet

Sv: Vilket är det mest frekventa ordet

Troligtvis "Ploppi-plopp" som på något vis lyckats bli Aysus nya smeknamn :p

"YODA!!!" å "kiss-kiss-kiss (kalla på katter ljudet)" och "Hepp/Hurr" vid inkallning brukar jag klappa händerna dessutom! Tur inte Yoda har någon chans på lydnadstävlingar för vete tusan om det är tillåtet!

"naa, mammas hjärta/älskling" är nog de vanligaste.
Eller när jag bäbisröstar "åt" honom. "Mm, men mamma lova faktiskt" för husse är den tjuriga här hemma.

"YODA!!!" å "kiss-kiss-kiss (kalla på katter ljudet)" och "Hepp/Hurr" vid inkallning brukar jag klappa händerna dessutom! Tur inte Yoda har någon chans på lydnadstävlingar för vete tusan om det är tillåtet!

Hepp brukar jag också använda ofta. Eller ett snabbt "hey" eller "här".
Använder mig mycket av kyss-ljud och smackljud också!:p

Deras namn/smeknamn Kailziepop (host) och Chikapu. :D I övrigt är det nog mest ett överentusistiskt "JAA!".

Ska ni komma? JAA!
Duktig. JAA!
Hejhej! JAA!

Duktig hund eller hundens namn då jag har två
BRA
och så mitt pussliknande ljud som betyder, raska på eller hitåt, ja nåt sånt. Ett positivt ljud iallafall.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 882
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 855
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 763
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 615
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka